YAMAHA XMAX 400, 2018: Σφήνα στη γκάμα

Στα πατήματα του 300 πήγε και το 400

Όπως είχαμε προβλέψει ήδη από τις πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες, μετά την αισθητική ανανέωση-αναβάθμιση του ΧΜΑΧ 250 που έγινε 300, τώρα έρχεται και η σειρά του Yamaha ΧΜΑΧ 400 πάνω στις ίδιες γραμμές.

Υιοθετώντας τη νέα σχεδίαση που πρωτοείδαμε στο καινούργιο Yamaha ΧΜΑΧ 300 εμφανίζεται και το αδελφό σκούτερ Yamaha XMAX 400, με έμπνευση που προέρχεται από το εμβληματικό TMAX που κυριαρχεί στην Ευρώπη στην κατηγορία των maxi scooter για παραπάνω από 15 χρόνια.

Η συνταγή της Yamaha για τις οικογένειες ΧMAX – ΤΜΑΧ, είναι να συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία της με ευρωπαϊκή κομψότητα, αλλά και να καλύπτει τις ανάγκες των σκουτεριστών με διάφορους κυβισμούς.

Τα “MAX” έχουν γκάμα που ξεκινάει από τα 125 cc και φτάνει τα 530 cc, κατακτώντας πάνω από τις μισές πωλήσεις των scooter της Yamaha. Οι άξονες που χαρακτηρίζουν τα σκούτερ MAX σύμφωνα με τη Yamaha είναι: στυλ, ποιότητα, τεχνολογία, ευελιξία και απόδοση.

Το Yamaha ΧΜΑΧ 400, έκανε το ντεμπούτο του στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2013 (πατήστε εδώ) και σύντομα απέκτησε τη φήμη ενός από τα πιο κομψά και λειτουργικά σκούτερ μεγάλων αποστάσεων για ένα και δύο άτομα, καθώς και σαν ένα άνετο σπορ scooter για τις εξορμήσεις των Σαββατοκύριακων.


Ένας από τους βασικούς στόχους της Yamaha ήταν να δημιουργηθεί ένα νέο XMAX 400 που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης στον αναβάτη και το συνεπιβάτη.

Οι προδιαγραφές και η σχεδίαση του νέου μοντέλου ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση του σαν σκούτερ υψηλής ποιότητας με έντονες επιρροές της ιστορικής κληρονομιάς TMAX.

Η Yamaha έχει αναβαθμίσει το μοντέλο του 2018 σε πολλούς τομείς.


Η νέα δυναμική σχεδίαση του Yamaha XMAX 400 είναι εμπνευσμένη από το επίσης καινούργιο και επιτυχημένο εμπορικά XMAX 300.

Η άμεσα αναγνωρίσιμη μπροστινή όψη με διπλούς προβολείς είναι και πάλι εδώ, ενώ το εμβληματικό σχήμα μπούμερανγκ στην περιοχή του τούνελ που ενώνει οπτικά το μπροστινό με το πίσω τμήμα του σκούτερ αποτελεί σήμα κατατεθέν της οικογένειας MAX.

Ο κινητήρας 400 cc είναι πλέον συμβατός με τις προδιαγραφές Euro4. Οικονομικός σε κατανάλωση και με καλή ροπή είναι κατάλληλος για καθημερινή μετακίνηση στην πόλη από και πρός τη δουλειά ή για χρήση σε αυτοκινητόδρομο.


Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας έχει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες αποδίδει 32,8 ίππους στις 7.000 rpm, ενώ η ροπή που αποδίδεται 1.000 στροφές χαμηλότερα είναι στα 3,6 kgm.

Για βελτιωμένη ασφάλεια το 400 διαθέτει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) στον βασικό εξοπλισμό.


Αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα εμποδίζει την απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού σε βρεγμένους δρόμους και ολισθηρές επιφάνειες, για πρόσθετη σιγουριά.

Όταν οι ηλεκτρονικοί αισθητήρες του συστήματος TCS εντοπίζουν ολίσθηση στον πίσω τροχό, μειώνουν τη μεταφορά δύναμης στον πίσω τροχό.

Τα όργανα είναι δύο κλασικά αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο με μαύρο φόντο και λευκούς αριθμούς. Η ψηφιακή οθόνη LCD στο κέντρο διαθέτει μεγάλη γκάμα πληροφοριών.

Επίσης, υπάρχει πρίζα 12 V για την τροφοδοσία και τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, οι οποίες μπορούν να αποθηκεύθούν στο μεγάλο χώρο αποθήκευσης που υπάρχει κάτω από τη σέλα.

Ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα χωράει δύο κράνη full-face ή μια τσάντα μεγέθους A4 και είναι εξοπλισμένος με εύχρηστο.

Προβολείς μπροστά και οπίσθια φώτα είναι LED. Η νέας σχεδίασης σέλα έχει υποστήριξη για τον αναβάτη (μαξιλαράκι) με τη διχρωμία του καλύμματος και τις διπλές ραφές, να την κάνουν ακόμα πιο κομψή.

Για επαρκή προστασία από τον άνεμο το 400 είναι εξοπλισμένο με ζελατίνα που μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 θέσεις.


Ένα ακόμα από τα χαρακτηριστικά του XMAX 400 είναι το σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί “Smart Key” που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την καθημερινή χρήση.

Εφόσον έχετε μαζί σας το Smart Key, μπορείτε να θέσετε σε λειτουργία τον κινητήρα, να ξεκλειδώνετε το τιμόνι και τη σέλα, και να έχετε πρόσβαση στον μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα και στο ρεζερβουάρ καυσίμου 14 λίτρων.

Με το τηλεχειριστήριο του Smart Key, μπορείτε ακόμα να κλειδώσετε και να εντοπίσετε το XMAX 400 με το πάτημα ενός κουμπιού.


Στον τομέα των αναρτήσεων το Yamaha XMAX 400 είναι εξοπλισμένο με νέο τηλεσκοπικό πιρούνι “τύπου μοτοσυκλέτας” όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου δηλαδή με μακριά καλάμια προς τα πάνω που δένουν πάνω σε δύο πλάκες.

Στα φρένα το Yamaha XMAX 400 είναι εφοδιασμένο με δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 267 mm, όπως και ένα ακόμα δισκόφρενο ίδιας διαμέτρου πίσω με ABS στον βασικό εξοπλισμό. Το ηλεκτρονικό σύστημα παρεμβαίνει όταν χρειάζεται ώστε να εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα σε ολισθηρές επιφάνειες.

Παράλληλα υπάρχει χειρόφρενο (φρένο στάθμευσης), επιτρέποντας στο σκούτερ να σταθμεύει σε δρόμους με κλίση, ενώ ένα ακόμα χρήσιμο χαρακτηριστικό είναι το ρυθμιζόμενο τιμόνι σε 2 θέσεις.


Για το νέο Yamaha XMAX 400, δημιουργήθηκε μια μεγάλη γκάμα γνήσιων εξαρτημάτων και αξεσουάρ που απευθύνονται τόσο στους πελάτες που προσανατολίζονται περισσότερο στη σπορ οδήγηση, όσο και στους πελάτες που προτιμούν το ταξίδι.

Υπάρχει από σπορ ανεμοθώρακας, σπορ εξάτμιση, μέχρι βαλίτσες.


Τα χρώματα του Yamaha ΧΜΑΧ 400 είναι τα: Phantom Blue (μπλε), Sonic Grey (ασημένιο ματ), Blazing Grey (γκρι μεταλλικό)

Το Yamaha ΧΜΑΧ 400 θα βγει στην αγορά τον Αύγουστο του 2017.