fbpx

Voge SR16 200 2025: Μετά το 125 έρχεται και το 200

Περισσότερα κυβικά και δύναμη – Μεγάλοι τροχοί

Eκτός από το αναμενόμενο Voge SR16 125, η εταιρία παρουσιάζει και τη μεγάλη  του έκδοση, το SR16 200, με ισχυρότερο κινητήρα, πάντα στη δημοφιλή κατηγορία των σκούτερ πόλης με μεγάλους τροχούς.

Κομψός είναι ο σχεδιασμός του Voge SR16 200, στα πρότυπα της αγοράς, με επίπεδο δάπεδο και τα υποχρεωτικά top case και μεγάλη ζελατίνα, που προορίζονται, όμως, για την ιταλική αγορά.

Ακριβώς όπως το 125, το μεγάλων τροχών σκούτερ έχει ένα σπορτίβικο μπροστινό μέρος, με χαρακτηριστικό προβολέα LED στο τιμόνι και φώτα DRL στην ποδιά, ενώ στο πίσω μέρος, το  φωτιστικό σώμα ολοκληρώνει μια “αθλητική” και λεπτή σιλουέτα.

Σαν κάθε “ψηλόροδο” σκούτερ που σέβεται τον εαυτό του, το Voge SR16 200 προσφέρει ένα φαρδύ επίπεδο πάτωμα, που μπορεί να αξιοποιηθεί για την αποθήκευση τσάντας ή σακιδίου μεγάλου μεγέθους, τα οποία συγκρατεί στη θέση τους ένας πρακτικός ανασυρόμενος γάντζος.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα κράνος τζετ ή ένα μικρό φουλφέις, ενώ στο πίσω μέρος της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι εξοπλισμένο με μαγνητικό κλείσιμο, χρήσιμο για την αποθήκευση smartphone που θα είναι φορτισμένο ανά πάσα στιγμή, χάρη στην υποδοχή USB.

Το Voge SR16 200 τροφοδοτείται από έναν σύγχρονο, τετραβάλβιδο μονοκύλινδρο κινητήρα 174,1 cc, με έγκριση Euro 5+. Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, με ψυγείο στον διαμήκη άξονα, στην άκρη του στροφάλου, προς όφελος της “λιτότητας” και οικονομίας χώρου, όπως ισχύει και με την ενσωμάτωση της μίζας του κινητήρα, που είναι τοποθετημένη στον στάτορα, για πιο γρήγορες και αθόρυβες εκκινήσεις.

Μπορεί ο κυβισμός άνω των 150 cc να δημιουργήθηκε για τη Voge ειδικά για την ιταλική αγορά, αφού τόσα πρέπει να είναι τα κυβικά ώστε να δικαιούται κανείς να κυκλοφορήσει στους εκεί αυτοκινητοδρόμους, αλλά το 200άρι είναι ό,τι πρέπει και για την Ελλάδα, όπου γενικά αρέσει η συγκεκριμένη κατηγορία.

Η εταιρία αναφέρει πως το Voge SR16 200 φτάνει εύκολα την ταχύτητα των 110 km/h, μέσω του ζωντανού κινητήρα των 17,4 ίππων (13 kW) στις 8.500 rpm και 16 Nm ροπής στις 6.500 rpm.

Η βελτιστοποίηση της κατανάλωσης γίνεται, εκτός των άλλων, και μέσω του συστήματος Start&Stop, ενώ καλή είναι η αυτονομία που προσφέρει το ρεζερβουάρ καυσίμου των 7,8 λίτρων.

Το Voge SR16 200 παίρνει το όνομά του από τη διάμετρο του μπροστινού τροχού των 16 ιντσών, τη στιγμή που ο πίσω τροχός είναι διαμέτρου 14 ιντσών.

Αυτός ο συνδυασμός, εκτός από το ότι είναι ο δημοφιλέστερος στους Ιταλούς αναβάτες σκούτερ, προσφέρει το πλεονέκτημα μιας πιο άνετης και ασφαλούς οδήγησης στους δρόμους της πόλης, αφού οι ψηλοί τροχοί βοηθούν την ανάρτηση να φιλτράρει καλύτερα τα χτυπήματα.

Η βαθμονόμηση του μπροστινού πιρουνιού και του ζεύγους αμορτισέρ – ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου – έχει βελτιστοποιηθεί για να προσφέρει ακρίβεια οδήγησης χωρίς να επηρεάζεται η οδηγική άνεση.

Το μπροστινό και πίσω δισκόφρενο προσφέρει αποτελεσματική επιβράδυνση, με το σύστημα ABS να προστατεύει από το μπλοκάρισμα των τροχών.

Επίσης το 200 διαθέτει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, το οποίο είναι πολύ αποτελεσματικό στην πρόληψη της απώλειας πρόσφυσης του πίσω τροχού στους πιο ολισθηρούς δρόμους κατά το άνοιγμα του γκαζιού.

Ο εξοπλισμός του Voge SR16 200 προσφέρεςι σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί, τα όργανα είναι επίσης μοντέρνα με μεγάλους λευκούς χαρακτήρες σε σκούρο φόντο, με όλες τις βασικές πληροφορίες και περιλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης turn by turn, κάτι πολύ χρήσιμο στην πόλη.

Το ξεχωριστό στο Voge SR16 200 είναι η παρουσία κάμερας μπροστά στην ποδιά, με εγγραφή σε κάρτα SD: το σύστημα είναι εξοπλισμένο με ανιχνευτή σύγκρουσης που ανιχνεύει αυτόματα και αποθηκεύει εικόνες συμβάντων στη μνήμη.

Voge SR16 200 – Με λίγα λόγια

Διαστάσεις: 2.012 × 730 × 1.603 mm (μήκος x πλάτος x ύψος), μεταξόνιο 1.358 mm, ύψος σέλας 800 mm

Βάρος (κενό) 140 κιλά

Κινητήρας 174,1 cc, υγρόψυκτος Εuro 5+ μονοκύλινδρος, μέγιστη ισχύς 17,4 HP (13 kW) / 8.500 rpm; μέγιστη ροπή 16,5 Nm / 6.500 σ.α.λ

Κιβώτιο ταχυτήτων CVT

Ντεπόζιτο 7,8 λίτρων

Σύστημα πέδησης με μπροστινό και πίσω δίσκο εξοπλισμένο με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, για μεγαλύτερη ασφάλεια σε ολισθηρές επιφάνειες

Ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 110/80-16 (μπροστά) και 120/80-14 (πίσω)

Ανάφλεξη χωρίς κλειδί

Όργανα LCD, με πλοήγηση TBT

Υποδοχή USB για τη φόρτιση του smartphone σας

Φώτα τεχνολογίας full LED υψηλής ορατότητας

Χώρος κάτω από τη σέλα ικανός να χωράει κράνος

Dash cam με ανιχνευτή σύγκρουσης για αυτόματη ανίχνευση και αποθήκευση συμβάντων

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ