VESPA 125/150 LX/S 3V, 2012: ME NEO 3ΒΑΛΒΙΔΟ KINHTHΡΑ

Παρουσιάζεται αρχές Ιουνίου

 Τη πόλη της Ρώμης επιλέγει η Piaggio για την παρουσίαση των νέων Vespa LX και Vespa S, που θα είναι τα πρώτα σκούτερ της εταιρίας που θα χρησιμοποιήσουν τον νέο εξελιγμένο 3βάλβιδο κινητήρα 125 και 150 κυβικών.

Με την τοποθέτηση σχαρών και ζελατίνας δημιουργείται η έκδοση LX – Touring (στη φωτό, παλαιότερο μοντέλο)

Aυτή είναι η ινδική Vespa LX 125 3V, με κινητήρα όμως πού είναι διαφορετικός από τον ευρωπαϊκό

Τα κλασσικά “αιώνια” σύμβολα των σκούτερ – οι Vespa – πρέπει να συνδυάζονται με την “αιώνια πόλη”, για αυτό και η πρωτεύουσα της Ιταλίας, επιλέγεται πολύ συχνά από την Piaggio για παρουσιάσεις του θρυλικού δίτροχου.

Αυτή τη φορά οι “μικρές” Vespa, δηλαδή οι LX και οι S, πρόκειται να δεχτούν τον νέο κινητήρα της Piaggio με τις 3 βαλβίδες (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε την ανάλυσή του) που σαν κύριο στόχο δεν έχει τις επιδόσεις και τη μεγάλη ιπποδύναμη, αλλά την οικονομία του καυσίμου και τους χαμηλούς εκπεμπόμενους ρύπους.

H έκδοση “S”, δηλαδή Sport (εδώ παλαιότερο μοντέλο) έχει τετράγωνο φανάρι και “σπορ” λεπτομέρειες

Ο νέος μονοκύλινδρος, ψεκαστός, τετράχρονος 3βάλβιδος κινητήρας 125/150 συνεχίζει να είναι αερόψυκτος, κρατώντας έτσι το κόστος κατασκευής και το βάρος σε χαμηλότερα επίπεδα και αντικαθιστά τον παλιό, αειθαλή κινητήρα Leader με τις 2 βαλβίδες.

H Piaggio ονομάζει τον κινητήρα εκτός από 3V και LEM (Low Emissions Motor) δηλαδή κινητήρα 3 βαλβίδων και χαμηλών εκπομπών ρύπων, ενώ όταν πρωτοπαρουσιάστηκε αναφέρθηκε ως “παγκόσμιος κινητήρας”, αφού θα φιλοξενηθεί σε πλήθος οικονομικών-καθημερινών σκούτερ πόλης: από τη Vespa, τα νέα Piaggio Fly 125, 150 – το οποίο θα λανσαριστεί σύντομα στην Ευρώπη – αλλά και πλήθος άλλων “αδελφών” μοντέλων, της Aprilia, της Derbi κ.λπ.