SYM SYMPHONY ST 125 LC ABS, 2018: Yγρόψυκτο

Symphony ένα βήμα μπροστά

Ανάμεσα στα πρωτότυπα της SYM στο σαλόνι του Μιλάνου, που λογικά τράβηξαν τα φώτα της δημοσιότητας, ένα “αθώο” Symphony ST 125 πέρασε σχεδόν απαρτήρητο… παρότι ήταν το πρώτο Symphony με υγρόψυκτο κινητήρα. Το SYM Symphony ST 125 LC ΑΒS είναι μοντέλο 2018 και θα διατεθεί στην αγορά την επόμενη χρονιά, με την ημερομηνία άφιξής του να μην έχει ανακοινωθεί.

Τον καλύτερο και πιο εξελιγμένο κινητήρα της τοποθέτησε η SYM πάνω στο δημοφιλές σκούτερ της, το Symphony ST 125, αλλά και ABS θέλοντας να προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις.

Πέρα λοιπόν απο τα ενδιαφέροντα – πρωτότυπα και όχι για άμεση παραγωγή – μοντέλα, το νέο Maxsym TL1 και το FNX, το Symphony ST 125 LC παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την αγορά, αφού είναι μοντέλο παραγωγής και θα κυκλοφορήσει από τον επόμενο χρόνο.

Το Symphony ST 125, το οποίο παρουσιάστηκε το 2015, και μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσε μόνο αερόψυκτο κινητήρα, ενώ από το 2018 θα διαθέτει και μια δεύτερη έκδοση εξοπλισμένη με τον νέο υγρόψυκτο κινητήρα.

Eίναι μονοκύλινδρος, με 2 βαλβίδες και τροφοδοτείται με ψεκασμό, ενώ η ιδιαιτερότητά του είναι ότι το ψυγείο είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα, στο δεξί άκρο του στροφάλου.

Το καινούργιο SYM Symphony ST 125 LC ABS διαθέτει περισσότερη ισχύ από το αερόψυκτο αδελφάκι του.

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά το πιθανότερο είναι η ιπποδύναμή του κινητήρα – που έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι στιγμής στο SYM Jet12 125 LC, που ήδη κυκλοφορεί στην Ελλάδα – να είναι στους 11,5 ίππους, στις 8.000 rpm.

Τα φρένα είναι δισκόφρενα για τον μπροστινό και τον πίσω τροχό και το σκούτερ διαθέτει μονάδα ABS.

Πέρα από το επίπεδο δάπεδο και τους 16άρηδες τροχούς το 125 έχει ύψος σέλας 792 mm διαθέτει φώτα LED και υποδοχή USB, διακόπτη προστασίας από κλοπή κάτω από τη σέλα, όργανα LCD, αποθυκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα για κράνος και ντεπόζιτο 7,5 λίτρων.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε σύντομα.