SYM MAXSYM 400, 2020: Αλλαγή γραμμής

 Συνεχίζοντας το όνομα

Ριζική αλλαγή για το μεσαίου κυβισμού maxi scooter της SYM το Maxsym 400 που ξεφεύγει από τις παλαιότερες γραμμές με τις οποίες το μάθαμε και γίνεται πιο compact, με μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια. Το SYM Maxsym 400 του 2020 υποδέχεται τις προδιαγραφές Euro5 με έναν ολόφρεσκο αέρα στην εμφάνισή του.

Το SYM Maxsym 400i ήταν το πρώτο maxi scooter της ταϊβανέζικης εταιρίας και τότε που εμφανίστηκε, πριν από οκτώ χρόνια – το 2011 – είχε σαν πλεονέκτημα τον κυβισμό του που ήταν ο κορυφαίος στη γκάμα της εταιρίας.

Ένα σκούτερ με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, πολυτελές, μεγάλο και σε διαστάσεις και από πλευράς σέλας, εξαιρετικά φιλόξενο για αναβάτη και συνεπιβάτη κι έτοιμο για ταξίδια και άνετες, ευχάριστες διαδρομές.

Το μεγάλο σκούτερ της SYM έμεινε πολλά χρόνια στη γκάμα της εταιρίας, παρότι σύντομα – ήδη από το 2012 – είχε παρέα και το μεγαλύτερο αδελφάκι του το Maxsym 600i.

Η κατηγορία στην οποία ανήκαν τα δυο μεγάλα σκούτερ ήταν η premium maxi scooter και για αυτή τη χρονιά, το 2020, η SYM αποφασίζει να ανανεώσει ριζικά το Maxsym 400. Ουδεμία σχέση δεν έχει οπτικά το νέο με το παλιότερο 400.

Έχουμε λοιπόν στα χέρια μας μερικές φωτογραφίες και κάμποσα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία όμως μας αποκαλύπτουν ότι η πλατφόρμα πάνω στην οποία στηρίχθηκε το νέο Maxsym 400 είναι παρόμοια με αυτήν του παλαιότερου μοντέλου.

Ίδια έχουν παραμείνει: το μεταξόνιο στα 1.555 mm, τα φρένα που είναι και τα τρία (δύο μπροστά και ένα πίσω) δισκόφρενα διαμέτρου 275 mm και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες των μπροστινών δίσκων.

Έχουν αλλάξει τα δυο αμορτισέρ πίσω και έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετική κλίση (πιο κάθετα) και έχει αυξηθεί το ύψος σέλας στα 800 mm (από τα 755 mm του παλιού), πιθανότατα για να αυξηθεί ο ήδη μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.

O κινητήρας πιθανότατα να είναι ο ίδιος – γιατί να φτιάξεις νέο όταν αποδίδει μια χαρά και ο παλαιότερος; – και είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδο με έναν εκκεντροφόρο με απόδοση 32,5 ίππων στις 6.500 rpm (λίγο χαμηλότερα λόγω Euro5) και 3,85 kgm ροπής στις 6.000 rpm.

Οι τροχοί είναι όπως και πριν 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω (με ελαστικά 120/70 και 160/60 αντίστοιχα) και όπως είπαμε παραπάνω τα φρένα είναι δισκόφρενα διαμέτρου 275 mm με τις δαγκάνες μπροστά να είναι ακτινικά τοποθετημένες. Υπάρχει φυσικά ABS στα φρένα, ενώ το νέο είναι ότι το SYM Maxsym 400 διαθέτει και traction control στον στάνταρ εξοπλισμό.

Στα περιφερειακά βλέπουμε το ρεζερβουάρ να έχει μικρήνει ελαφρά στα 13 λίτρα και ο χώρος κάτω από την σέλα να χωράει δύο κράνη: ένα φουλφέις και ένα μισό. Συμπληρωματικά παραμένουν τα δύο ντουλαπάκια στην ποδιά.

Στον εξοπλισμό του Maxsym 400 συναντάμε σύστημα keyless χωρίς κλειδί, θύρα φόρτισης USB QC 2.0, φωτιστικά σώματα LED και EBL (Emergency brake light system) που αναβοσβήνει αυτόματα τα οπίσθια φλας σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.

Για τελευταία αφήσαμε τη νέα εμφάνιση του SYM Maxsym 400 του 2020 που έχει αλλάξει ριζικά σε σχέση με το γνωστό μας 400, κι έχει κινηθεί προς την αισθητική κατεύθυνση του Joymax κατά κάποιο τρόπο με μονό προβολέα μπροστά και σαφώς πιο κάθετες γραμμές της ποδιάς/φέρινγκ από το παρελθόν.

Γενικά το σκούτερ έχει γίνει πιο “όρθιο” σε σχέση με το “ξαπλωτό” σχήμα που ήταν παλιά. Επίσης μεγαλύτερη είναι η ζελατίνα και ψηλότερη και ρυθμιζόμενη μάλιστα (!) χωρίς χρήση εργαλείων.

Η γενικότερη προσπάθεια να γίνει το scooter πιο compact και σε διαστάσεις και στο μάτι, κάτι που φαίνεται και στην ουρά που είναι “κοφτή”, τελειώνοντας λίγα εκατοστά μετά την έδραση των δυο αμορτισέρ.

Περισσότερες πληροφορίες… θα ανακοινώσουμε σύντομα, αφού υπολείπονται τα βάρος, τιμή και περίοδος διάθεσής του σκούτερ.