fbpx

SYM JOYMAX Z 300: Facelift και κυβικά

Αναβαθμίζοντας το Joymax

Eμείς το Joymax Z το ξέραμε σαν 250άρι με έναν προβολέα, ενώ τώρα εμφανίζεται ένα ακόμα maxi scooter με το ίδιο όνομα, περισσότερα κυβικά και ανανεωμένο “πρόσωπo”. Με δυο σπορτίβικους προβολείς στο μπροστινό τμήμα της ποδιάς έρχεται το SYM Joymax Z 300, το οποίο προς το παρόν απευθύνεται στην ασιατική αγορά.

Πολύ ήσυχα” υποτίθεται ότι έχει κινηθεί εμπορικά στην ελληνική αγορά το υπάρχον SYM Joymax Z 250, αν και οι πωλήσεις του ταϊβανέζικου 250αριού δεν έχουν πάει καθόλου άσχημα.

Με βάση την πλατφόρμα του Cruisym, χρησιμοποιώντας τον εξελιγμένο 4βάλβιδο, υγρόψυκτο, 250άρη κινητήρα της εταιρίας που αποδίδει 21.5 άλογα, είναι ικανό να ανταγωνίζεται ακόμα και 300άρια.

Τώρα στο νέο SYM Joymax Ζ 300 ο κινητήρας είναι πλέον 278,3 κυβικών και έχει απόδοση 27 ίππων.

Το σκούτερ διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους και πλούσιο εξοπλισμό, ενώ  η εμφάνιση του νέου μοντέλου έχει αλλάξει γραμμές κι έχει γίνει πολύ πιο σπορ.

Οι compact διαστάσεις του το κάνουν ευέλικτο για οδήγηση μέσα στην πόλη και τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε 2 θέσεις, εργονομική σέλα με μικρό ύψος από το έδαφος (747 χιλιοστά), δάπεδο δύο επιπέδων για διαφορετικό στυλ οδήγησης και ψηλό τιμόνι.

Ο μεγάλος φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι 48 λίτρων και χωράει 2 φουλφέις κράνη, ενώ υπάρχει και μπροστινός κλειστός αποθηκευτικός χώρος, με θύρα φόρτισης USB, αλλά και μαγνητικός πολυδιακόπτης.

Το μπροστινό και το πίσω δισκόφρενο του Joymax Z 300 συνεργάζονται με ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS Βosch 9.1 και ο μπροστινός δίσκος με μια τετραπίστονη δαγκάνα με σωληνάκια υψηλής πίεσης.

Το πιρούνι είναι συμβατικό με καλάμια 37mm και πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Οι τροχοί είναι 14” εμπρός και 13” πίσω.

Αναμένουμε πληροφορίες για το αν και πότε θα έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά το ανανεωμένο SYM Joymax Z 300.

X