SYM HD2 125 CBS, HD2 200i CBS, 2014: ΣΥΝ, ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ

Πιο καλό φρενάρισμα

 Το πιο ευπώλητο σκούτερ 200cc στην Ελλάδα ενισχύεται σε σημεία και κυρίως αποκτά συνδυαζόμενα φρένα, πράγμα που σημαίνει καλύτερες ασφαλέστερες επιβραδύνσεις και ακινητοποιήσεις… κάθε μέρα, όλη μέρα. Μαζί με το 200, έρχεται από κοντά και το μικρό αδελφάκι της οικογένειας HD2, το 125. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

Όπως είχαμε δημοσιεύσει από την προηγούμενη βδομάδα, το δημοφιλές HD2 200i απέκτησε σύστημα CBS στα φρένα του

Όπως είχαμε δημοσιεύσει από την προηγούμενη βδομάδα, το δημοφιλές HD2 200i απέκτησε σύστημα CBS στα φρένα του

Ένα από τα νέα μοντέλα της SYM που είδαμε στο Μιλάνο ήταν και το SYM HD2 200i, το οποίο όπως είχαμε ανακοινώσει μια βδομάδα νωρίτερα θα χρησιμοποιούσε το σύστημα το CBS στα φρένα του, που είναι και η βασικότερη βελτίωση που εφαρμόζεται και στο HD2 125 για το 2014. Το σύστημα CBS συνδυάζει τη λειτουργία του μπροστινού με το οπίσθιο φρένο.

Αυτό συμβαίνει μέσω της πίεσης της αριστερής μανέτας, η οποία εκτός από την ενεργοποίηση του πίσω φρένου, πιέζει και το ένα από τα δύο έμβολα της δαγκάνας του μπροστινού δισκόφρενου. Το αποτέλεσμα είναι προοδευτικότερο και ασφαλέστερο φρενάρισμα, με μικρότερο κίνδυνο μπλοκαρίσματος ειδικά του μπροστινού τροχού. 

Οι διαφορές του HD2 125 με το HD2 200 δεν είναι μόνο ο κυβισμός, αλλά και η τροφοδοσία των τετράχρονων κινητήρων τους. Στο 125 γίνεται με καρμπυρατέρ, ενώ στο 200, γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Επίσης στο μεγάλο HD2 ο κύλινδρος είναι κεραμικής επίστρωσης, στοιχείο που μεταφράζεται με αυξημένη αντοχή στη χρήση, αλλά κυρίως και σε μόνιμη βάση, χαμηλότερες θερμοκρασίες στη δύσκολη καθημερινή χρήση και λιγότερες επεμβάσεις του βεντιλατέρ. 

Η σχεδίαση του κεντρικού κλειδιού έχει αλλάξει έτσι ώστε να προσφέρεται περισσότερος χώρος για τα πόδια του αναβάτη και έχει χαμηλώσει το ύψος σέλας, σύμφωνα με αυτά που αναφέρει το δελτίο τύπου της SYM, όπου αναφέρεται ότι έχει αυξηθεί ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.

Για το 200 ο ψεκασμός είναι νέος, της Keihin με την EFi των 16-bit, να προσφέρει καλύτερη απόκριση στο γκάζι και βελτιωμένες επιδόσεις. 

Αισθητικά τα HD2 παραμένουν ίδια με το παρελθόν, με τους δύο προβολείς να βρίσκονται χαμηλά στο ρύγχος και το ψυγείο του κινητήρα πάνω από αυτούς, με το τιμόνι να κουβαλάει μόνο το ανανεωμένης εμφάνισης όργανο.

Η αναγραφή του κυβισμού έχει μεταφερθεί στα πλαϊνά καπάκια, ενώ στο φέρινγκ γράφεται το CBS των φρένων. Επίσης έχει αλλάξει το λογότυπο HD2 που είναι χρωμιωμένο και χρησιμοποιεί απλή γραμματοσειρά, καταργώντας το “έμβλημα” του παρελθόντος.

Ο κυβισμός του 200 είναι όπως και πριν στα 171.2cc, για τον μπροστινό τροχό το δισκόφρενο είναι 226mm και το πίσω στα 220mm, ενώ το 125 φοράει ταμπούρο πίσω διαμέτρου 150mm.

Αμφότερα τα μοντέλα χρησιμοποιούν τροχούς 16 ιντσών και ελαστικά 100 / 80-16 μπροστά και 120 / 80-16 πίσω. Το μεταξόνιό τους φτάνει τα 1.380mm και το βάρος 145kg. Το ντεπόζιτο των HD2 χωράει 7,8 lt.