Επίθεση στα μεγάλα η Piaggio
Ορίστε λοιπόν που έρχονται οι πρώτες επίσημες πληροφορίες για τη νέα γενιά Piaggio MP3 του 2022-2023: αυξημένος κυβισμός με κινητήρες 400 και 530 cc και ισχύς άνω των 44 ίππων, νέα έγχρωμη οθόνη TFT, ταχύτητα όπισθεν και κάμερα οπισθοπορείας , cruise control, σύστημα υποβοήθησης οδήγησης ARAS…
Μετά από δύο χρόνια Covid και την επέκταση της τηλεργασίας, που οδήγησε τον κόσμο να οδηγεί λιγότερο και, κατά συνέπεια, να ανανεώνει λιγότερο τα δίτροχα και τρίτροχα σκούτερ του, η Piaggio αποκαλύπτει μια ολοκαίνουργια γενιά MP3 σε εκδόσεις 400 και 530 hpe για το 2022-2023.
Αυτό γίνεται για να επανεκκινήσει την απήχηση της οικογένειας των σκούτερ της, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη Γαλλία – όπου τα Piaggio MP3 δημιουργούν μια γαλλο-ιταλική επιτυχία.
Η άφιξη των νέων Piaggio ΜΡ3 έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου. Είναι ένα ραντεβού με όλους τους λάτρεις αυτής της κατηγορίας που μπορούν να οδηγήσουν το τρίκυκλο σκούτερ με το δίπλωμα Β αυτοκινήτου.
Ας μην ξεχνάμε ότι η Piaggio παραμένει ο ηγέτης στην κατηγορία των τρίτροχων σκούτερ, από την πρώτη κυκλοφορία των ΜΡ3 το 2006.
Παρ’ όλα αυτά, ο ανταγωνισμός – ειδικά από τη Yamaha – εντείνεται και η Piaggio έπρεπε να αντιδράσει γιατί η πλατφόρμα MP3 κουβαλάει το βάρος όλων αυτών των ετών. Με αυτή τη νέα γενιά προφανώς και βελτιώνεται η κατάσταση.
Τα νέα Piaggio MP3 hpe 400 και 530 έχουν ένα ανανεωμένο στυλ, πιο μοντέρνο και σπορ.
Ολοκαίνουργια πλατφόρμα κινητήρα-σασί για το 2022-2023 με βελτιωμένους κινητήρες, οι οποίοι είναι και οι δύο μονοκύλινδροι, 400 cc hpe και 530 cc hpe 530 cc, που είναι και ο υψηλότερος κυβισμός που έχουμε συναντήσει πάνω σε MP3.
Οι ιπποδυνάμεις που ανακοινώθηκαν είναι: + 35 hp για τα 400 cm3, + 44 hp για τα 530 hpe!
Φαρδύτερο είναι το μπροστινό φέρινγκ για περισσότερη προστασία (προσέξτε τα αεροδυναμικά βοηθήματα στα πλάγια).
Το στυλ θυμίζει αυτοκίνητο (κάτι που κάνει η Peugeot από το πρώτο Metropolis) οι γραμμές είναι αεροδυναμικές, με το μπροστινό φέρινγκ να βελτιώνει την ευστάθεια, Full LED είναι τα φώτα, ενσωματωμένα τα φλας εμπρός και πίσω.
Υπάρχουν και τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού (ARAS), αλλά και Cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, όπισθεν, ανιχνευτής τυφλού σημείου και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας για το 530 hpe.
Η οθόνη είναι έγχρωμη TFT 7 ιντσών, συνδεδεμένη εφαρμογή Piaggio για smartphone και ενσωματωμένο GPS
Οι τιμές των ΜΡ3 στη Γαλλία θα είναι: Piaggio mp3 400 hpe: 10.499 €, Piaggio mp3 400 Sport hpe: 10.999 € Piaggio MP3 530 hpe: 12.999 €.
Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για την ελληνική αγορά.