fbpx

Lambretta: Γιορτάζει 75 χρόνια με τα G350 και X300

Γιορτή με μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλα

Γιορτάζοντας τα 75 χρόνια μιας ένδοξης ιστορίας, η ιταλική μάρκα – που ειδικευόταν πάντα και ειδικεύεται και σήμερα στην παραγωγή σκούτερ – επέλεξε την εκδήλωση προϊόντων υψηλού design Milan Design Week 2022 για να αποκαλύψει δύο νέα μοντέλα: τα Lambretta G350 Special και X300.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο υποβλητικό σκηνικό του Chiostro Piccolo di San Simpliciano, στην καρδιά της πόλης του Μιλάνου, που είναι η πατρίδα της Lambretta.

Οι νέες Lambretta έκαναν την εικαστική τους παρέμβαση, γεφυρώνοντας παρελθόν και παρόν σε συνεργασία με το γνωστό Μουσείο Lambretta του V. Tessera και ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν ένα περίπτερο που εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους στην εκδήλωση.

 

Στο Milan Design Week παρουσιάστηκαν τα δυο μελλοντικά μοντέλα Lambretta, τα G350 Special και X300.

Το G-Special είχε παρουσιαστεί σαν G325 Special και είχε εκτεθεί ήδη στο σαλόνι της EICMA του 2019, αλλά δυστυχώς η πανδημία και η εξάπλωση του κορωνοϊού ανέβαλε προσωρινά την εμφάνισή του στην αγορά.

 

Μετά την αύξηση του κυβισμού του κινητήρα, το G325 εξελίχθηκε σε G350, τοποθετώντας τον εαυτό του στην κορυφή της γκάμας της Lambretta.

Το σκούτερ είναι σχεδιασμένο από δυο Γερμανούς (!) σχεδιαστές, είναι φυσικά εμπνευσμένο από τις κλασικές Lambretta του παρελθόντος και όταν βγει στην παραγωγή – σύμφωνα με την εταιρία πριν κλείσει το 2022 – θα γίνει η Lambretta με τον μεγαλύτερο κυβισμό στην ιστορία της.

 

Το πλαίσιο είναι από πρεσαριστή λαμαρίνα, όπως ορίζει η παράδοση και τα πλαϊνά καπάκια είναι αφαιρούμενα.

Στον μπροστινό τροχό υπάρχει η εμβληματική μπροστινή ανάρτηση των Lambretta με τους υστερούντες βραχίονες και δύο (ρυθμιζόμενα) αμορτισέρ.

Τα φρένα είναι δισκόφρενα με δικάναλο ABS, οι προβολείς full LED και η οθόνη TFT.

Η τιμή της Lambretta G350 δεν θα είναι χαμηλή, αφού θα ξεπερνάει τα 7.000 ευρώ.

Το G350 διαθέτει μονοκύλινδρο κινητήρα 330 cc, που αποδίδει 27,5 ίππους και 27 Nm. Ο υδρόψυκτος τετράχρονος κινητήρας μεταδίδει τη δύναμή του με φυγοκεντρική μετάδοση CVT και κινεί τον οπίσθιο τροχό των 12 ιντσών με ελαστικό 130/70-12.

Ο μπροστινός τροχός είναι και αυτός 12 ιντσών και φοράει λάστιχο 120/70-12.

Η Lambretta ανακοινώνει βάρος 173 κιλών για το G 350, το ρεζερβουάρ χωράει 9,5 λίτρα.

Όσον αφορά την Χ300, που θα είναι η οικονομικότερη “μεγάλη” Lambretta, θα χρησιμοποιεί και αυτή τις εμβληματικές γραμμές της εταιρίας, αλλά εκμοντερνισμένες και πιο γωνιώδεις.

Το πλαίσιο  είναι και εδώ από χάλυβα με σωληνωτό κομμάτι και πρεσαριστά τμήματα, με πλαστικό κουστούμι. Η μπροστινή ανάρτηση είναι επίσης με υστερούντες βραχίονες και δύο αμορτισέρ.

Η 300 διαθέτει δύο δισκόφρενα και δικάναλο ABS, φωτιστικά σώματα full LED, σύστημα εκκίνησης keyless χωρίς κλειδί.

O κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, 275 cc, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος και αποδίδει ισχύ 24,8 ίππων στις 8.250 rpm, ενώ η ροπή του είναι 24,5 Nm στις 6.250 rpm.

Και σε αυτή την περίπτωση οι τροχοί είναι 12 ιντσών, το μεταξόνιο είναι στα 1.370 mm, το ρεζερβουάρ χωράει 7 λίτρα και το βάρος ανακοινώνεται σε 165 κιλά.

Όπως το G350 έτσι και το X300 θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του 2022, με τιμή περίπου 5.900 ευρώ στην Ιταλία.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες.

 

X