fbpx

KYMCO: To τρίτροχο CV3 σε εντατικές δοκιμές

Δοκιμασίες σε Ασία και σε Ευρώπη!

H Κymco δεν έμεινε φυσικά μόνο στα λόγια και μετά από την πρώτη παρουσίαση του τρίτροχου CV3 ως concept το 2017, τώρα βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξης του μοντέλου, πριν περάσει στην παραγωγή. Και οι δοκιμές σε Ασία και Ευρώπη είναι εντατικές.

To Kymco CV3 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017, ως μοντέλο concept, στo σαλόνι του Μιλάνο (EICMA), ενώ το 2019 –  και πάλι στο Μιλάνο –  η Kymco επανέφερε το CV3 στη μορφή μάλιστα που θα έβγαινε στην παραγωγή. Η ανακοίνωση σχετικά με τον ερχομό του στην αγορά έλεγε ότι αυτό θα συνέβαινε μέσα στο 2020.

Τα σχέδια της εταιρίας ανατράπηκαν βέβαια εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού κι έτσι το CV3 παρέμεινε σε κατάσταση αναμονής.

Νεότερα για το τρίτροχο, δικύλινδρο Kymco CV3, είχαμε στη διαδικτυακή παρουσίαση της γκάμας της Kymco για το 2021. Αν και ο CEO της εταιρίας, Allen Ko, δεν το συμπεριέλαβε στην ομιλία του ως νέο μοντέλο, στο σχετικό υλικό που δόθηκε στη δημοσιότητα για δημοσιογραφική χρήση, το Kymco CV3 φιγουράριζε στον κατάλογο με τη γκάμα του 2021, ενώ διαθέσιμες ήταν επίσης πολλές νέες επίσημες φωτογραφίες, δύο προωθητικά video, καθώς και –για πρώτη φορά – τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ήταν το γαλλικό περιοδικό motostation.com που το εντόπισε να δοκιμάζεται στην Γαλλία και οι ρεπόρτερ του κατάφεραν να το καταγράψουν φωτογραφικά. Παρά το καμουφλάζ στο πλαστικά, το μοντέλο φαίνεται ολοκληρωμένο και δεν διαφέρει σε τίποτα σε σχέση με όλες τις φωτογραφίες που είχαν ήδη δοθεί στην δημοσιότητα από την Kymco.

To ότι η Γαλλία αποτέλεσε το πεδίο των δοκιμών δεν είναι καθόλου τυχαίο, καθώς βάσει των πωλήσεων, αποτελεί την Νο1 αγορά της Ευρώπης σε τρίτροχα σκούτερ, ενώ και το AK550 τα πάει πολύ καλά στις ταξινομήσεις.

Παράλληλα με την Ευρώπη, το CV3 δέχεται εξαντλητικές δοκιμές πέρα από την Ταϊβάν και σε άλλες κρυφές τοποθεσίες ασιατικών χωρών (της περιοχής).

Τι ξέρουμε μέχρι στιγμής για το Kymco CV3; Προφανώς το ότι θα αποτελέσει το μεγαλύτερο σε κυβισμό και ισχύ τρίτροχο σκούτερ της αγοράς, καθώς και το μοναδικό με δικύλινδρο κινητήρα.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός μας πλέον, δικύλινδρος σε σειρά των 550,4cc, από το AK550, με δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους και 8 συνολικά βαλβίδες και στην Εuro 5 έκδοσή του αποδίδει 50,9 ίππους στις 7.500 rpm και 5,4 kg–m ροπής στις 5.750 rpm.

To πλαίσιο του CV3 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το πίσω μέρος να εμφανίζει αρκετές ομοιότητες με το AK550, ενώ μπροστά θα υπάρχουν προφανώς οι απαραίτητες μετατροπές για την ενσωμάτωση του συστήματος διεύθυνσης, ανάρτησης και κλίσεων.

Σε ό,τι αφορά το σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης, θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε το πώς το έχει υλοποιήσει η Kymco, προς το παρόν όμως, το μόνο που γνωρίζουμε σχετικά είναι ότι θα έχει σύστημα «κλειδώματος» παρόμοιο σε φιλοσοφία με αυτό των Piaggio MP3 και του Yamaha Tricity 300.

Κάτω από τη σέλα το σκούτερ διαθέτει αποθηκευτικό χώρο με χωρητικότητα 15,5 λίτρων, ωστόσο αυτό που εντυπωσιάζει είναι η ενσωμάτωση του συστήματος multi–fit που αρχικά είχαμε δει στο πρωτότυπο και το οποίο διακρίνεται και στο μοντέλο που φωτογραφήθηκε σε δοκιμές.

Πρόκειται για μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων υποδοχών, έτοιμων να δεχθούν διάφορα αξεσουάρ, όπως μονόσελο, top case και πλαϊνές βαλίτσες, προσδίδοντας μια μεταφορική πολυμορφία στο CV3.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται ουσιαστικά από μια ενιαία ψηφιακή οθόνη και το γεγονός ότι το Kymco CV3 2021 θα φέρει το σύστημα διασυνδεσιμότητας και πλοήγησης Noodoe, σημαίνει ότι οι ενδείξεις σε αυτήν θα μπορούν να αλλάζουν, εξυπηρετώντας την εκάστοτε λειτουργία.

Ο εξοπλισμός αναμένεται, φυσικά, υψηλός – ABS, Riding Modes και LED φώτα, όπως στο AK550 ενώ από τις φωτογραφίες διακρίνονται επίσης κουμπιά και χειριστήρια που αφορούν Keyless σύστημα εκκίνησης και Cruise Control.

Πηγές αναφέρουν ότι το νέο Kymco CV3 θα παρουσιαστεί ως μοντέλο παραγωγής του 2022, στα τέλη της χρονιάς που διανύουμε.

X