KAWASAKI J 300, 2014: ΑΦΙΞΗ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗ

Kawa-Kymco, συμμαχία

Το όνομα της Kawasaki μπορεί να είναι από τα σημαντικότερα στον χώρο της μοτοσυκλέτας, αλλά στο χώρο των σκούτερ ήταν μέχρι σήμερα ανύπαρκτο και δεν διέθετε ιδιαίτερο ειδικό βάρος. Σε αντίθεση με την εξειδικευμένη Kymco που διαπρέπει στον κόσμο των σκούτερ. Γι’ αυτό και προέκυψε ο γάμος, που επισημοποιήθηκε στην έκθεση του Μιλάνο. ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, KAWASAKI

Παιδί του γάμου είναι το Kawasaki J300 που είναι ένα ελαφρώς αλλαγμένο αισθητικά Kymco Downtown 300i ABS.

Το κουστούμι, τα πλαστικά από μπροστά, τη μέση, μέχρι πίσω, καθώς και πλήθος λεπτομερειών έχουν αλλαχτεί πάνω στο σκούτερ, από τους σχεδιαστές της γιαπωνέζικης εταιρίας, εκτός από τα χρώματα, τις γραμμές και τα αυτοκόλλητα, ώστε να κάνουν την αισθητική διαφορά.

Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα, η σέλα και η ζελατίνα, αλλά και το μπροστινό φτερό.

Μονόχρωμο, σατινέ ασημένιο Kawasaki J300

Μονόχρωμο, σατινέ ασημένιο Kawasaki J300

Το Kawasaki J300 είναι μια έξυπνη κίνηση-λύση για τη γιαπωνέζικη εταιρία, που μέσω της παντρειάς της με την Kymco εξοικονομεί πολλές εκατοντάδες χιλιάδες γιεν, που θα σπαταλούσε για σχεδιασμό, έρευνα, εξέλιξη και κατασκευή αν επέλεγε να ξεκινήσει από λευκό χαρτί ένα ολόδικό της maxi scooter.

Φυσικά η Kawasaki εμπιστεύεται την Kymco, που είναι μια από τις καλύτερες εταιρίες του κόσμου στα σκούτερ.

Η μαύρη έκδοση του J300

Η μονόχρωμη μαύρη έκδοση του J300

Το Kawasaki J300 βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και κοστίζει 4.995 ευρώ στην απλή έκδοση και 5.145 ευρώ στην έκδοση ABS, για τις μονόχρωμες εκδόσεις (μαύρο ή ασημί).

Η δίχρωμη έκδοση – special edition – μαύρου/πράσινου κοστίζει 5.395 ευρώ, ενώ το δίχρωμο μοντέλο με ABS φτάνει τα 5.495 ευρώ. 

Ο κινητήρας έχει κυβισμό 299 cm3 είναι υγρόψυκτος με 1 ΕΕΚ και 4βάλβιδος, με διάμετρο επί διαδρομή 72.7mm x 72.0mm.

Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός Keihin με σώμα 34 mm και a 16-bit CPU λαμβάνει υπόψη του την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, την θερμοκρασία της ατμόσφαιρας, τη θέση του γκαζιού, την πίεση του αέρα που εισάγεται στο φιλτροκούτι, την ταχύτητα του σκούτερ και τη γωνία του στροφάλου, μετράει αυτόματα την ιδανική ποσότητα καυσίμου, ανεξαρτήτως συνθηκών.

Η απόδοση του κινητήρα είναι: ιπποδύναμη 28 ίππων, στις 7.750 rpm και ροπή 2,87 kgm, στις 6.250 rpm. To ψυγείο της υδρόψυξης βρίσκεται τοποθετημένο μπροστά, πίσω από τον αντίστοιχο τροχό, για καλύτερη ψύξη.

Ο γνωστός κινητήρας της Kymco φοράει τώρα το λογότυπο της Kawasaki

Ο γνωστός κινητήρας της Kymco φοράει τώρα το λογότυπο της Kawasaki

Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 37 mm και έχει διαδρομή 110 mm. Πίσω υπάρχουν δυο ρυθμιζόμενα – ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου – αμορτισέρ, με διαδρομή τροχού 100mm.

Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 775 mm και οι συνολικές διαστάσεις είναι Μήκος x Πλάτος x Ύψος σε mm: 2235 x 775 x 1260. To μεταξόνιο φτάνει τα 1,555 mm και το βάρος τα 191 κιλά.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις κράνος ενώ μπροστά στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι για μικρά αντικείμενα με παροχή 12V.

Το ντεπόζιτο των 13 λίτρων είναι τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο για να κατεβαίνει το κέντρο βάρους του scooter.

Στον μπροστινό τροχό υπάρχει ένα δίσκος τύπου μαργαρίτα με διάμετρο 260 mm που συνεργάζεται με μια 2έμβολη δαγκάνα, ενώ υπάρχει και σωληνάκι υψηλής πίεσης με ανοξείδωτο πλέγμα. Και στον πίσω τροχό συναντάμε έναν δίσκο τύπου μαργαρίτα διαμέτρου 240 mm και 2έμβολη δαγκάνα.

Αν κάποιος επιθυμεί μπορεί να επιλέξει και την -ακριβότερη- έκδοση του J300, με ABS στα φρένα της εταιρίας Bosch.

Οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες, έτσι ώστε ο αναβάτης να προσαρμόζει την λειτουργία των φρένων που του ταιριάζει. Ο μπροστινός τροχός είναι 14” και ο πίσω 13” με τα αντίστοιχα λάστιχα να έχουν τις εξής διαστάσεις: 120/80-14 και 150/70-13.

Το Kawasaki J300 θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Μεταλλικό Μαύρο, Σατινέ Ασημένιο και Μαύρο ματ, με Πράσινο ματ.