fbpx

HONDA PCX HYBRID: Άρχισε να πωλείται στην Ιαπωνία

Η αρχή των υβριδικών

Όταν μια εταιρία σαν την Honda αρχίζει να ασχολείται με τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τα υβριδικά σκούτερ που χρησιμοποιούν συμβατικό και ηλεκτρικό κινητήρα, τότε ο κόσμος αρχίζει να αλλάζει. Η αρχή έγινε ήδη στην Ιαπωνική αγορά όπου το Honda PCX Hybrid πωλείται κανονικά.

Το είδαμε πρώτη φορά στο Tokyo Motor Show του 2017 και σχεδόν έναν χρόνο μετά καταφτάνει στην αγορά. Όχι στην Ευρωπαϊκή, αλλά την Ιαπωνική προς το παρόν.

Η Honda το ανακοίνωσε και το έκανε: κυκλοφόρησε στην αγορά το “πρώτο υβριδικό σκούτερ μαζικής παραγωγής”, το PCX Hybrid που κινείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης eSP, 124 κυβικών και υποστηρίζεται από ηλεκτροκινητήρα 1.4 kW.

Έτσι από τον προηγούμενο μήνα οι Ιάπωνες σκουτερίστες μπορούν να αγοράζουν το οικολογικό και οικονομικό σκούτερ, το οποίο κοστίζει 3.300 ευρώ, ακριβότερα από τα αδέλφια του των 125 και 150 κυβικών, όπως θα δείτε παρακάτω στη φωτογραφία, ενώ η κατανάλωσή του είναι ελαφρώς μικρότερη από αυτά. Μικρότερη μεν, αλλά όχι εντυπωσιακά, αφού το PCX Hybrid διανύει… 0,4 του χιλιομέτρου παραπάνω με ένα λίτρο σε σχέση με το αδελφάκι PCX 125.

Μιλάμε για 400 μόλις μέτρα παραπάνω αν καταλάβαμε καλά… Δεν είναι όμως το άμεσο όφελος στο συγκεκριμένο πείραμα-λανσάρισμα, αλλά η εξέλιξή του, εκεί θα γίνει η μεγάλη δουλειά, ενώ είμαστε σίγουροι ότι η Honda ανακοινώνει επιδόσεις που είναι συντηρητικές – με την κατανάλωση του υβριδικού να είναι 2,5% χαμηλότερα από το συμβατικό PCX !

Το Honda PCX Hybrid έχει μέγιστη ισχύ 14,1 ίππων ή 10,4 kW στο σύνολό τους, που βγαίνουν από τα 9 kW του συμβατικού κινητήρα και τα 1,4 kW του ηλεκτρικού. Αντίστοιχα το απλό PCX 125 έχει ιπποδύναμη 12,2 hp, ενώ το βάρος του Hybrid είναι 5 κιλά παραπάνω.

Η μεγάλη δοκιμή ξεκίνησε λοιπόν στην Ιαπωνία και το επόμενο βήμα θα είναι η Ευρώπη, το πιθανότερο μέσα στο 2019, αρκεί τα πράγματα να κυλήσουν έτσι όπως έχει προγραμματίσει η εταιρία… και το Hybrid να πετύχει καλές πωλήσεις στην Ιαπωνία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ