fbpx

HONDA ADV350 2022: Η μεγάλη κίνηση της Honda

 Μπαίνει δυναμικά η Honda στην κατηγορία των μεσαίων Adventure

H πολυαναμενόμενη κίνηση της Honda είναι γεγονός. Χωρίς να χρησιμοποιεί το “X” στο όνομά του,  μόλις παρουσιάστηκε το νέο και πολύ ενδιαφέρον σκούτερ για την Ελλάδα Honda ADV350, που γεφυρώνει τις επιδόσεις ενός maxi scooter 350 κυβικών με τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου που μέχρι σήμερα πρόσφερε μόνο το “μεγάλο” Honda X-ADV 750.

Ένα νέο σκούτερ παίρνει μια περίοπτη θέση στη γκάμα της Honda. Το ADV350 συνδυάζει το σκληροτράχηλο στυλ Adventure του αδελφού X-ADV με ενδιαφέρουσες προδιαγραφές. Από το ενισχυμένο πλαίσιο μέχρι το ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37 mm και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο λαδιού.

Ο κινητήρας των 330cc παράγει 21,5kW και 31,5Nm, ενώ την πρόσφυση στον πίσω τροχό διαχειρίζεται ένα σύστημα Traction Control.

Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος, υπάρχει χώρος για δύο κράνη full-face κάτω από τη σέλα και μια υποδοχή USB Type-C στο ντουλαπάκι.

Το όργανο LCD ενσωματώνει σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone, ενώ η λειτουργία Smart Key προσθέτει ευκολία στην καθημερινή χρήση.

Το 2016, όταν η Honda παρουσίασε το υβριδικό σκούτερ- adventure μοτοσυκλέτα X-ADV 750 – ντυμένο με κουστούμι σε στυλ SUV – άνοιξε μια νέα κατηγορία διτρόχων και οι Ευρωπαίοι ανακάλυψαν “νέους δρόμους”.

Η επιτυχία του ήταν μεγάλη αφού μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021, το X-ADV είναι το δεύτερο στη λίστα πωλήσεων στην κατηγορία των μοτοσυκλετών on-off στην Ευρώπη.

Τώρα λοιπόν έρχεται η ώρα για να συμβεί κάτι αντίστοιχο και στη μεσαία κατηγορία. Σχεδιασμένο γύρω από την ιδέα του «New Urban Adventure», το νέο Honda ADV350 του 2022 συνδυάζει την κομψότητα και την πρακτικότητα ενός σκούτερ με το στιβαρό στυλ ενός SUV, αντλώντας έμπνευση κυρίως από το X-ADV.

[

Είναι ένα ολόφρεσκης φιλοσοφίας μοντέλο που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό (ειδικά νεότερους αναβάτες) και προορίζεται για τη δημοφιλή ευρωπαϊκή κατηγορία των 300-350 κυβικών.

Το ADV350 ξεχωρίζει από το ομοιογενές πλήθος, με τις “σκληρές” γωνίες και οι χρωματικοί του συνδυασμοί προωθούν την εμφάνιση ενός δίτροχου εκτός δρόμου.

Το X-ADV έχει γίνει αποδεκτό σαν σημείο αναφοράς όσον φορά στο στυλ του, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του 350, ενώ παράλληλα δεν έχει μείνει πίσω από πλευράς πρακτικότητας. Για παράδειγμα, υπάρχει χώρος για δύο κράνη full-face κάτω από τη σέλα, φορτιστής USB στο ντουλαπάκι και λειτουργία Smart Key.

Η ζελατίνα της ποδιάς είναι ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος, με την “περιπετειώδη” εμφάνιση να αναδεικνύεται ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος του ADV350 και η θέση οδήγησης προσφέρει εύκολο χειρισμό.

Οι ελαφροί τροχοί 15 ιντσών εμπρός/14 ιντσών πίσω φορούν ελαστικά χωρίς σαμπρέλα 120/70-15 εμπρός και 140/70-14 πίσω, επιτρέποντας στο ADV350 να έχει καλό κράτημα σε όλες τις συνθήκες.

Ένας μονός δίσκος 256 mm μπροστά συνεργάζεται με έναν 240 mm πίσω. Ο γνωστός τετραβάλβιδος κινητήρας με έναν εκκεντροφόρο 330cc που συναντάμε και στα SH350 και Forza 350 τεχνολογίας Smart Power+ (eSP+), αποδίδει μέγιστη ισχύ 21,6 kW και ροπή 31,9 Nm. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC), δηλαδή το Traction Control της Honda, περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το Honda ADV350 θα είναι διαθέσιμο στις παρακάτω χρωματικές επιλογές: ασημί μεταλλικό, γκρι ματ και κόκκινο μεταλλικό.

Οι διπλοί προβολείς LED (όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED) είναι τοποθετημένοι ψηλά πάνω από τον μπροστινό τροχό, με τα πλευρά του φέρινγκ σχεδιασμένα έτσι ώστε να αναδεικνύουν το ανάποδο πιρούνι.

Τονίζοντας περαιτέρω την εμφάνιση μοτοσυκλέτας εκτός δρόμου, πλαστικά τμήματα μαύρα ή βαμμένα τοποθετούνται σε καίρια σημεία, δίνοντας την εντύπωση του υψηλότερου κέντρου βάρους και ψηλότερης κατασκευής.

Η ζελατίνα προσαρμόζεται εύκολα σε ύψος με μηχανισμό slide-lock σε δύο θέσεις διαδρομής 133 mm.

Στην υψηλή θέση, η ροή αέρα περιστρέφεται γύρω από τους ώμους του αναβάτη για να μειώσει την κούραση κατά τη διάρκεια μεγαλύτερων ταξιδιών.

Για την πόλη – όπου θέλουμε καλύτερη ορατότητα μπροστά μας – η χαμηλή θέση είναι προτιμότερη. Υπάρχει άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα – 48 λίτρα συνολικά – που σημαίνει ότι μπορούν να χωρέσουν δύο φουλφέις κράνη.

Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να χωριστεί χρησιμοποιώντας την διαχωριστική πλάκα, για να ταιριάζει στις προτιμήσεις του αναβάτη.

Μια υποδοχή USB Type-C βρίσκεται επίσης στο μπροστινό αριστερό ντουλαπάκι της ποδιάς και διαθέτει με κλειδαριά, για φόρτιση smartphone.

Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 795 mm διευκολύνοντας τον αναβάτη, ο οποίος μπορεί να είναι “πλήρως συνδεδεμένος”, αφού το όργανο LCD του ADV350 ενσωματώνει το σύστημα φωνητικού ελέγχου Smartphone Honda, το οποίο τον συνδέει με το smartphone του ενώ βρίσκεται σε κίνηση και επιτρέπει τη φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής. Ένα ακουστικό στο κράνος και η εφαρμογή RoadSync της Honda είναι όλα όσα χρειάζονται για την ενεργοποίηση του συστήματος, με το smartphone να συνδέεται μέσω Bluetooth.

Η διαχείριση του συστήματος φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone γίνεται από διακόπτες στο αριστερό άκρο του τιμονιού.

Ένα άλλο βολικό χαρακτηριστικό είναι το Smart Key, το οποίο ελέγχει το κουμπί του κύριου διακόπτη ανάφλεξης και το κλείδωμα της σέλας από την τσέπη του αναβάτη και κλειδώνει αυτόματα το ADV350 όταν αυτός απομακρύνεται.

Διαχειρίζεται επίσης το προαιρετικό Smart top box 50L μέσω του “Έξυπνου Κλειδιού”.

Το πλαίσιο είναι ελαφρύ σωληνωτό από χάλυβα, με ανάποδο πιρούνι (καλάμια 37 mm) με διαδρομή 125 mm – τύπου μοτοσυκλέτας – ενώ πίσω υπάρχουν αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο.

Οι ζάντες, κατασκευασμένες από χυτό αλουμίνιο, είναι έξι ακτίνων και διαθέτουν ελαστικά tubeless.

Ένας μονός δίσκος 256 mm αναλαμβάνει τα καθήκοντα ακινητοποίησης του σκούτερ μπροστά και συνδυάζεται με έναν 240 mm πίσω, με τη συνδρομή ενός δικάναλου ABS για καλύτερο έλεγχο της πέδησης.

Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) λειτουργεί επίσης (και αυτο-ακυρώνει) τα πίσω φλας σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ειδοποιώντας τους χρήστες του δρόμου που ακολουθούν.

Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1520mm, με γωνία κάστερ 26,5° και ίχνος 89mm. Το βάρος με το σκούτερ γεμάτο είναι 186 κιλά.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου 11,5 λίτρων λίτρων και η ανακοινώσιμη κατανάλωση των 30 χλμ./λίτρο (λειτουργία WMTC) προσφέρουν θεωρητική αυτονομία 340 χλμ.