Για την πόλη και για ταξίδια έξω από αυτήν
Έφτασε στην Ελλάδα και είδαμε από κοντά το Daytona Ares 300 GT, ένα ιδιαίτερης, ξεχωριστής αισθητικής maxi scooter GT με πολλά ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά και εκπλήξεις στον εξοπλισμό… εκτός από την οικονομική τιμή του
Πρώτα απ’ όλα, είναι το εντυπωσιακό μπροστινό μέρος του σκούτερ με το μυτερό ρύγχος, δυο σφηνοειδείς προβολείς και μια κεντρική γρίλλια-αεροαγωγό ανάμεσά τους, αλλά και τη μεγάλη ζελατίνα που προσφέρει άπλετη κάλυψη από τον αέρα όπως και το φέρινγκ/ποδιά. Έπειτα, είναι η τιμή του, “που δεν πιάνεται” αφού δεν ξεπερνάει τις 3.895€!
Το Ares 300 καταφθάνει μετά την άφιξη νωρίτερα το 2024 του αντίστοιχου 125 GT , συνδυάζει πολυτέλεια, άνεση και τεχνολογία και εισέρχεται έτσι με αξιώσεις στην κατηγορία των maxi scooter Grand Turismo.
Το Daytona Ares 300 GT διαθέτει κινητήρα 276 cc (72,5×66,8mm) με τέσσερις βαλβίδες, ψεκασμό και ιπποδύναμη 24 ίππων στις 8.000 rpm και ροπή 25Nm στις 5.000rpm, με ανακοινώσιμη κατανάλωση (WMTC3) μόλις 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και ρεζερβουάρ 12 λίτρων.
Λόγω του μεγάλου του ρεζερβουάρ, προσφέρει μεγάλη αυτονομία, ενώ ο ανεφοδιασμός καυσίμου γίνεται εύκολα, καθώς η τάπα είναι εργονομικά τοποθετημένη πάνω στο τούνελ της ποδιάς.
Κάτω από τη σέλα υπάρχει μεγάλος φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος, αρκετός για ένα φουλφέις κράνος, με επιπλέον χώρο για ένα μισό κράνος (εξοπλισμό ή μικροαντικείμενα) και διαθέτει μηχανισμό της σέλας, ο οποίος λειτουργεί με αμορτισέρ αερίου και ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, προσφέροντας πρακτικότητα στην καθημερινή του χρήση.
Το Ares 300 GT είναι εξοπλισμένο με θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών και ενσωματωμένα Bluetooth ηχεία (!) για σύνδεση με smartphone και άλλες συσκευές.
Ο αναβάτης απολαμβάνει έτσι μια σύγχρονη εμπειρία οδήγησης που ταιριάζει στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.
Με το σύστημα keyless, ο αναβάτης έχει γρήγορη πρόσβαση στη διαχείριση του σκούτερ του, ενώ υπάρχει παράλληλα ενσωματωμένο σύστημα συναγερμού με ηχητική ειδοποίηση που προσφέρει πρόσθετη ασφάλεια, προειδοποιώντας σε περίπτωση παραβίασης της σέλας.
Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικές ενδείξεις –για την ταχύτητα και τις στροφές του κινητήρα – αλλά και μια ψηφιακή οθόνη για τις βασικές πληροφορίες. Μια δεύτερη ψηφιακή οθόνη παρέχει έλεγχο των πολυμέσων και συνδέεται με τα ενσωματωμένα ηχεία, προσφέροντας πλήρη έλεγχο των λειτουργιών multimedia.
Το Ares 300 διαθέτει δισκόφρενα διαμέτρου 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω με διέμβολες δαγκάνες, με ABS. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και σύστημα TCS (Traction Control) για βελτιωμένη ασφάλεια.
Το μεταξόνιό του είναι μεγάλο στα 1.610 mm, ο μπροστινός τροχός είναι 14 ιντσών και ο πίσω 13. Τα ελαστικά είναι CST με διαστάσεις 120/80-14 μπροστά και 150/70-13 πίσω.
Το ύψος σέλας είναι χαμηλά στα 760 mm, βολεύοντας αναβάτες/τισσες χαμηλότερων αναστημάτων.
Το πιρούνι είναι συμβατικό, τηλεσκοπικό διαδρομής 100 mm με καλάμια διαμέτρου 37 mm. Πίσω υπάρχουν δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Το βάρος του σκούτερ φτάνει τα 184 κιλά πλήρες υγρών.
Το Daytona Ares 300 GT κοστίζει μόλις 3.895€ και είναι διαθέσιμο σε όλους τους επίσημους συνεργάτες της Daytona Motors σε μαύρο ματ και πράσινο ματ.
Περισσότερες πληροφορίες: daytonamotors.gr
Daytona Ares 300 GT ABS/TCS
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 / 4 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΙΣΧΥΣ | 24ps / 8.000rpm |
ΡΟΠΗ | 25Nm / 5.000rpm |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.6 L / 100 km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 12 L |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2200 x 810 x 1280 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ |
1610mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 140mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 760mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 184kg |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 260mm +ABS με Διπίστονη Δαγκάνα |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 240mm + ABS με Διπίστονη Δαγκάνα |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ–ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ |
Τηλεσκοπικό Πιρούνι 100mm – 37mm |
ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Δύο Αμορτισέρ με Ρύθμιση Προφόρτισης |
ΕΜΠΡ. ΤΡΟΧΟΣ | 120/80-14 |
ΟΠΙΣΘ. ΤΡΟΧΟΣ | 150/70-13 |