fbpx

DAELIM STEEZER 125: ΣΚΟΥΤΕΡ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΚΟΡΕΑ

Μεγάλο, επιθετικής αισθητικής και 125άρι

Ένα νέο maxi scooter μεγάλων διατάσεων παρουσιάστηκε από την κορεάτικη Daelim. Είναι 125, ονομάζεται Steezer και έχει κάποια ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά να επιδείξει

Δύο είναι οι εταιρίες στη Νότια Κορέα που φτιάχνουν σκούτερ. Η μία είναι η Daelim μια μεγάλη επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1939, δραστηριοποιείται σε πλήθος τομέων της βιομηχανίας και από το 1962 άρχισε να κατασκευάζει και δίτροχα. Η άλλη είναι η Hyosung. Πρόσφατα στην Κορέα παρουσιάστηκε το τελευταίο μοντέλο της κορεατικής μοτο-σκουτερο-βιομηχανίας που ονομάζεται Daelim Steezer 125 και το ενδιαφέρον (και περίεργο ταυτόχρονα είναι ότι θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις: τη μια με επίπεδο δάπεδο και την άλλη με τούνελ! Άγνωσται αι βουλαί των Κορεατών.

Daelim_Steezer_125-1

Daelim_Steezer_125-6

Daelim_Steezer_125-8

Το σκούτερ ετοιμάζεται να αποβιβαστεί στην Αγγλία, μια αγορά που δεν φημίζεται για την προτίμηση στα σκούτερ, ενώ την ίδια στιγμή δεν υπάρχουν νέα για την υπόλοιπη Ευρώπη. Το scooter αυτό θα είναι ο αντικαταστάτης του γνωστού μοντέλου της Daelim του S2, που κυκλοφορεί και στην Ελλάδα.

Το Daelim Steezer 125 έχει ιδιόμορφες γραμμές με πολλές γωνίες και για κάποιο λόγο, που μάλλον οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της εταιρίας γνωρίζουν μόνο, προσφέρεται στο κοινό στην έκδοση Ε με επίπεδο δάπεδο και καλυμμένο τιμόνι και την έκδοση S, με τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και γυμνό, σωληνωτό, χρωμιωμένο τιμόνι σε στυλ PCX.

Daelim_Steezer_125-2

Daelim_Steezer_125-4

 

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, υπάρχει “smart key” όπως και στο σκούτερ S3 της εταιρίας, παροχή 12 V, αλάρμ, αυτόματα ενεργοποιούμενα φώτα, ντουλαπάκι που κλειδώνει, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, φώτα LED, κ.λπ. Υπάρχουν όμως και διαφορές στο “στήσιμο” της κάθε έκδοσης του Daelim Steezer 125, αφού η “E” χωράει κάτω από τη σέλα ένα κράνος, ενώ η έκδοση S χωράει δύο κράνη, κι αυτό γιατί έχουν διαφορετική τοποθέτηση της μπαταρίας.

Daelim Steezer 125 έκδοση «Ε» με επίπεδο δάπεδο

Daelim_Steezer_125-3

Το βάρος τους είναι στα 155 kg, ο μονοκύλινδος, υγρόψυκτος κινητήρας κατασκευής Daelim φυσικά και αποδίδει 13 ίππους, έχοντας τοποθετημένο το ψυγείο στο πλάι του κινητήρα όπως κάνουν η Honda και η Yamaha πρόσφατα. Οι τροχοί του Steezer είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω και τα δυο δισκόφρενα (ένα για κάθε τροχό) είναι συνδυαζόμενης πέδησης. Το πιθανότερο είναι η επίσημη ευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου να γίνει στα διεθνή σαλόνια στο τέλος του χρόνου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ