fbpx

Can-Am: Εξελίσσει ηλεκτρικά σκούτερ

Επιστρέφει η θρυλική εταιρία στους δυο τροχούς;

Με τον ρυθμό των καιρών κινείται και η Καναδέζικη Can-Am, θέλοντας να επιστρέψει στους δύο τροχούς, αλλά αυτή τη φορά μέσω ηλεκτροκίνησης.

Σα να ζήλεψε η Can-Am τη Harley-Davidson και την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της LiveWire και ετοιμάζεται κι αυτή σιγά-σιγά να κάνει τα πρώτα της βήματα σε έναν νέο τομέα που ξεχνάει τη βενζίνη για χάρη του ηλεκτρισμού.

Παράλληλα δραστηριοποιείται και στο χώρο των σκούτερ, με δυο μοντέλα ιδιαίτερης και προσεγμένης σχεδίασης, ένα τρίτροχο κι ένα δίτροχο.

Στο μεταξύ, σχέδια που κατατέθηκαν πρόσφατα σε υπηρεσίες πατεντών αποκάλυψαν ότι η εταιρία εξελίσσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, χρησιμοποιώντας μάλιστα μια κοινή πλατφόρμα!

Πρόκειται για τη φιλοσοφία Modular, την οποία βλέπουμε να εμφανίζεται ολοένα και περισσότερο για λόγους κόστους, σε διάφορες οικογένειες μοτοσυκλετών, όπως για παράδειγμα στα NC της Honda, τα ΜΤ της Yamaha και τα Ζ της Kawasaki.

Η Can-Am, διαπιστώνοντας την κινητικότητα στο χώρο των ηλεκτρικών σκούτερ, αλλά και της υπο-μάρκας LiveWire της αμερικάνικης Harley-Davidson, που ετοιμάζει νέα μοντέλα δεύτερης γενιάς,  προετοιμάζεται κι αυτή για μια κίνηση, ώστε να εδραιώσει μια θέση στον κλάδο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Η Can-Am, που βρίσκεται  πίσω από έναν άλλο βορειοαμερικανικό γίγαντα κατασκευής οχημάτων, την καναδέζικη Bombardier Recreational Products – ή BRP – πρόσφατα κατέθεσε τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Η BRP αγόρασε τα απομεινάρια της πολλά υποσχόμενης Alta Motors, δημιουργού του επίσης πολλά υποσχόμενου μοντέλου Redshift, μετά την κατάρρευση της εταιρίας στην Καλιφόρνια το 2018, άρα έχει πρόσβαση σε εξελιγμένες τεχνολογίες πάνω σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Η εταιρία έχει επίσης παρουσιάσει ήδη από το 2019 ηλεκτρικά πρωτότυπα δίτροχα και τρίτροχα, συμπεριλαμβανομένης μιας έκδοσης του Can-Am Ryker με μπαταρίες, μιας μοτοσυκλέτας, ενός δίτροχου σκούτερ καθώς κι ενός τρίκυκλου σκούτερ, που μπορεί να πάρει κλίση στις στροφές.

X