fbpx

APRILIA SXR 160: Νέο… για την Ινδία

 Είναι νέο, σπορτίβικο και “φρέσκο”

Σύντομα η Ινδία θα έχει στη διάθεσή της ένα νέο σκούτερ που κατασκευάζεται τοπικά και προορίζεται μόνο για την συγκεκριμένη αγορά. Το Aprilia SXR 160 είναι ένα πολύ ενδιαφέρον σχεδιαστικά μοντέλο που θα μπορούσε με μικρές αλλαγές να εξαχθεί και στην Ευρώπη, αναζωογονώντας το όνομα της εταιρίας, το οποίο τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην κατηγορία των σκούτερ, έχει πέσει σε λήθαργο…

Αναφερόμασταν τις προάλλες στο γεγονός ότι η Piaggio παρουσιάζει καινούργια μοντέλα με το σταγονόμετρο.

Πέρα από τον νέο εξελιγμένο κινητήρα των 278 κυβικών ΗΡΕ και των 24 ίππων που τοποθετήθηκε στη Vespa GTS και στο φρεσκαρισμένο αισθητικά ΜΡ3 300, τίποτε άλλο δεν έχει συμβεί. Άκρα ησυχία και ιδιαίτερα στην περίπτωση της “παραγκωνισμένης στον τομέα των σκούτερ” Aprilia, που έχει να παρουσιάσει νέο μοντέλο από τo 2011-2012!

Τα τελευταία “καινούργια” που είδαμε, ήταν το Aprilia Scarabeo 200 το 2011 το οποίο τα πήγε καλά και εμπορικά – και το μεγάλο Aprilia SRV 850 το 2012 που ήταν στην ουσία ένα ανανεωμένο και πιο σπορ Gilera GP 800.

Αυτό δεν συνέβη τυχαία, αφού από τις αρχές της δεκαετίας του 2010 και πιο συγκεκριμένα από το 2014, οπότε οι επενδύσεις διαδέχονταν η μία την άλλη, η Piaggio είχε αποφασίσει να μετατοπίσει το βάρος της στις ασιατικές αγορές.  Η Piaggio προτίμησε να προωθήσει την Aprilia κυρίως σαν φίρμα σκούτερ στην Ινδία, κατασκευάζοντας τοπικά το Typhoon (με κινητήρες 125 και 150 κυβικών) με το όνομα SR 125 και SR 150, ενώ τα τελευταία χρόνια ανοίγεται σιγά-σιγά και στην Κίνα.

Όταν τα κομμάτια που πωλούνται σε ασιατικές αγορές είναι πολλαπλάσια απ’ ό,τι στις ευρωπαϊκές αγορές, γιατί να ασχοληθεί κάποιος με αυτές…

Το νέο σκούτερ Aprilia SXR 160 που προορίζεται για την ινδική αγορά, χρησιμοποιεί σπορ στοχεία και ευελπιστεί να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία premium σκούτερ στην Ινδία. Η Piaggio εκπροσωπείται στην τεράστια αγορά των Ινδιών με τη Vespa και την Aprilia, η οποία μέχρι σήμερα διέθετε μόνο τα SR 125, 150.

Το Aprilia SXR 160 είναι κομψό με ξεχωριστές, “δικές του” γραμμές, έχει φωτιστικά σώματα ABS, ζάντες αλουμινίου 12 ιντσών και διατίθεται με δύο κινητήρες, 160 και 125cc με τεχνολογία 3V Tech FI, με τρεις βαλβίδες και 11 ίππους.

Η πλατφόρμα πάνω στην οποία “χτίζεται” το SXR είναι φυσικά αυτή του υπάρχοντος SR, ενώ το ενδιαφέρον είναι ότι οι δυο νέοι κινητήρες θα συμμορφώνονται με τις νέες προδιαγραφές ρύπων BS 6 (Bharat Stage VI) που απαιτεί πλέον η ινδική κυβέρνηση και οι οποίες συμβαδίζουν σε μεγάλο βαθμό με τις ευρωπαϊκές Euro4.

“Τα τελευταία χρόνια, οι προτιμήσεις και οι ανάγκες των Ινδών καταναλωτών έχουν αλλάξει σημαντικά”, σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Piaggio India. “Στην Piaggio έχουμε κάνει πολλή ανάλυση και σχεδιασμό για να κατανοήσουμε και να προβλέψουμε την εξέλιξη της αγοράς και είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε το νέο Aprilia SXR 160, ένα σκούτερ που προορίζεται να δημιουργήσει ένα νέο σημείο αναφοράς”.

Το σκούτερ θα παράγεται – όπως και όλα τα υπόλοιπα της Piaggio – στο εργοστάσιο του Baramati, ενώ παρότι είχε προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στα μέσα της χρονιάς, λόγω κορονοϊού θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο.

Αν και το νέο σκούτερ Aprilia SXR 160 θεωρητικά είναι αποκλειστικά ινδική υπόθεση, δημοσιογραφικά μέσα από διάφορες χώρες του κόσμου έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους.

Συμφωνούν μάλλον όλοι: μια τόνωση του ονόματος των σκούτερ της Aprilia στην Ευρώπη δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα…

X