fbpx

AEON 400 ELITE, 2014: ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΒΙΣΜΟΥ

Nέα είσοδος στα 400άρια

O ταϊβανέζικος οίκος κατασκευής σκούτερ AEON παρουσίασε το σαλόνι της EICMA το νέο 400 Elite, με μεγαλύτερο σε σχέση με τον παρελθόν κινητήρα. ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, ΑΕΟΝ 

Η ΑΕΟΝ φαίνεται ότι ακολουθεί την πρόσφατη τάση των κατασκευαστών σκούτερ και περνάει και αυτή στην κατηγορία των 400αριών σκούτερ, όπως η Yamaha (XMAX), Kymco (Xciting), Peugeot (Metropolis, Satelis), δίπλα στα υπάρχοντα SYM (Maxsym), Suzuki (Burgman), κ.λπ.

Ο ξανασχεδιασμένος κινητήρας του Elite διαθέτει πλέον 346cc και το σκούτερ έχει αναβαθμιστεί στους τομείς του πλαισίου και των πλαστικών και των περιφερειακών. Η έλευσή του νέου AEON στην ευρωπαϊκή αγορά υπολογίζεται μέσα στην Άνοιξη του 2014, με ανταγωνιστική τιμή. 

Ανάμεσα στα νέα μοντέλα της EICMA στο Μιλάνο συναντήσαμε και το νέο AEON 400 Elite, το scooter που θα αντικαταστήσει το μοντέλο που εισήχθη και κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα, το 350 Elite, ένα σκούτερ συμπαθητικής σχεδίασης, που κινείται προς την σπορ πλευρά, με 14άρηδες τροχούς και δισκόφρενα σε κάθε τροχό.

 

 Συγκρινόμενο με το παλιό 350, το Elite 400 είναι εφοδιασμένο πλέον με κινητήρα 346cc και αποδίδει ιπποδύναμη 29 hp. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που εμφανίζεται στην αγορά αυτός ο κινητήρας, ο οποίος πρωτο-τοποθετήθηκε σε ένα άλλο μοντέλο, το τρίτροχο Quadro 350S, εταιρία την οποία η ΑΕΟΝ προμηθεύει κινητήρες.

Πέρα από τον κινητήρα όμως που μεγάλωσε, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί σε σημεία, προσφέροντας μεγαλύτερη ακαμψία. Το μπροστινό δισκόφρενο είναι τύπου μαργαρίτα και φοράει 3έμβολη δαγκάνα, η σέλα έχει ξανασχεδιαστεί και είναι πιο  άνετη, ενώ τα δυο αμορτισέρ πίσω είναι καινούργια με δοχείο αερίου-λαδιού.

 Η εμφάνιση του 400 που παρουσιάστηκε επίσημα στην Ιταλία βαμμένο σε ένα έντονο κίτρινο χρώμα που “έβγαζε μάτι”, και το έκανε να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα, έχει προσπαθήσει να εξευρωπαϊσθεί ακόμα περισσότερο με επιθετικό συνολικά design.

Οι διαστάσεις του κινούνται προς τα μεγάλα maxi scooter, ο χώρος κάτω από την σέλα είναι ευρύχωρος, όπως και το ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων.

 

Οι δίσκοι των φρένων είναι των 256mm μπροστά και πίσω, ενώ το βάρος φτάνει τα 180 kg. Το νέο Aeon Elite 400 θα φτάσει στις αγορές κοντά στον Μάρτιο του 2014, με ανταγωνιστική τιμή που πηγές αναφέρουν να βρίσκεται (για την ιταλική αγορά π.χ.) λίγο πιο πάνω από τις 4.200 ευρώ.

Σύντομα θα εμφανιστεί και το γνωστό (από το 350) αδελφάκι του Elite που ονομάζεται 400 Urban, με ελαφρώς αλλαγμένη αισθητική και διαφορετικής διαμέτρου τροχούς: μπροστινός τροχός 16άρης και ο πίσω 15άρης.

X