fbpx

YAMAHA XMAX 125, YAMAHA XMAX 125 Tech Max: Aνακοινώθηκαν οι τιμές τους

125άρια πολυτελείας

Αποτελούσε προνόμιο των υπόλοιπων ευρωπαϊκών αγορών αλλά όχι πλέον. Το ανανεωμένο Yamaha XMAX 125 εισάγεται επισήμως και στην Ελλάδα και αποτελεί έναν από τους κυριότερους εκφραστές μια νέας κατηγορίας που θέλει λίγα μα πολύ αποτελεσματικά κυβικά, πολύ υψηλό εξοπλισμό και πολυτέλεια, αλλά εξίσου υψηλή τιμή. Σε ποιο κοινό, όμως, στοχεύει;

Το Yamaha ΧΜΑΧ 125 είναι ένα μοντέλο που έχει γράψει ιστορία στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στη Γαλλία όπου πετυχαίνει πολύ υψηλές πωλήσεις, έχοντας αναδειχθεί μάλιστα και ως best seller, ενώ συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα δίτροχα σε αυτή την πολύ σημαντική και μεγάλη αγορά.

Όπως αναφέρθηκε στην εισαγωγή, ανήκει στην κατηγορία των Premium μεσαίων σε όγκο, μικρών σε κυβισμό σκούτερ GT, προσφέροντας ευελιξία και οικονομία, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει παραχωρήσεις σε άνεση, εξοπλισμό και τεχνολογία.

Για το 2021, η συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 5 ήταν φυσικά μια αναμενόμενη εξέλιξη, ενώ η προσθήκη του συστήματος μεταβλητού χρονισμού της Yamaha, VVA, αποτελεί αναμφίβολα μια σημαντική αναβάθμιση.

Οι περισσότερες αλλά αθέατες αλλαγές έχουν σημειωθεί στον μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο και τετραβάλβδιδο κινητήρα, ο οποίος αποτελεί μια νέα μονάδα Blue Core σχεδίασης, στα 124,6 cc με απόδοση 12 ίππων στις 8.000 rpm και 1,1 kgm ροπής στις 6.250 rpm.

H προσθήκη Start & Stop συστήματος είναι ένα ακόμη νέο στοιχείο για το 2021, με τη Yamaha να ανακοινώνει κατανάλωση της τάξεως των 2,3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, ενώ εντυπωσιακή είναι η σημαντική μείωση του βάρους κατά 9 κιλά (!), από τα 175 στα 166, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Το Traction Control παραμένει από την προηγούμενη γενιά του XMAX 125 και μαζί με το δικάναλο ABS, συνιστούν ένα υψηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας πακέτο συστημάτων ασφαλείας.

Διαβάστε επίσης: Πλήρης παρουσίαση του Yamaha XMAX 125

Στον εξοπλισμό του XMAX 125 συμπεριλαμβάνονται επίσης σύστημα εκκίνησης και κλειδώματος-ξεκλειδώματος Smart Key, LED φώτα μπροστά και πίσω, ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα (!) και μεγάλος, φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, ικανός να φιλοξενήσει δυο φουλφέις τύπου κράνη.

Πέραν της βασικής έκδοσης του XMAX 125, θα διατίθεται επίσης και το XMAX 125 Tech MAX, με πρόσθετα στυλιστικά στοιχεία όπως:

  • Ειδική σέλα πολυτελείας με χρωματιστές ραφές
  • Αποκλειστική πολυτελής επένδυση με ασορτί χρωματιστές ραφές
  • Ανοδιωμένα μαρσπιέ
  • Έμβλημα Tech MAX
  • Νέα γραφικά για τα καλύμματα του πιρουνιού σε χρώμα frost silver
  • Νέα αντίβαρα τιμονιού της Gilles Tooling

Οι τιμές για τις εκδόσεις του σκούτερ, ανακοινώθηκαν στις 4.900 ευρώ για το Yamaha XMAX 125 και στις 5.200 ευρώ για το πιο σπέσιαλ Yamaha ΧΜΑΧ 125 Τech Max – τιμές που κρίνονται υψηλές, αφού πλησιάζουν και ξεπερνούν ακόμα και 300άρια σκούτερ της αγοράς

Από την άλλη, υπάρχει η αιτιολόγηση από πλευράς εταιρίας, ότι πρόκειται για ένα πλήρως εξοπλισμένο και τεχνολογικό, premium ποιότητας σκούτερ στο σύνολό του.

Περισσότερες πληροφορίες: www.yamaha-motor.eu/gr

X