ΑPRILIA SPORTCITY SΤREET 300, 2012: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Προσαρμογή τιμής και εμφάνισης

 Ομορφότερο και φθηνότερο επανέρχεται το Sportcity της Aprilia με τον κωδικό Street, τονίζοντας τα σπορ χαρακτηριστικά του και χάνοντας 480 ευρώ στην τιμή του σε σχέση με το ελάχιστα διαφορετικό Aprilia Sportcity Cube 300.

 

Το Aprilia Sportcity Cube 300 ήταν το σπορ σκούτερ της Aprilia στα 300 κυβικά, με μοντέρνες, δυναμικές γραμμές και έναν κινητήρα (μετάδοση συγκεκριμένα) ρυθμισμένη για γρήγορες επιταχύνσεις. Παράλληλα με το Cube 300, κυκλοφορούσε και κυκλοφορεί ακόμα το “ισπανικό” αδελφάκι του το Derbi Rambla 300 (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε δοκιμή του) , που είχε κάποιες διαφορές σε κάποιους συγκεκριμένους τομείς και λεπτομέρειες. Τις περισσότερες από αυτές τις διαφορετικές λεπτομέρειες υιοθετεί το νέο Street 300 και ξεχωρίζει από το Cube, μαζί με νέους χρωματισμούς και αυτοκόλλητα, κι έτσι η Aprilia ξαναζεσταίνει το μοντέλο, κατεβάζοντας παράλληλα την τιμή από 3.870 ευρώ που ήταν πριν, στα 3.390 ευρώ, που κοστίζει πλέον το Street.

 

To Sportcity Street 300 υιοθέτησε αλλαγές σε σημεία που προέρχονται αυτούσιες από το Derbi Rambla 300 και φιλοδοξεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των ανθρώπων για αστική μετακίνηση, αλλά συνδυάζει παράλληλα και τη διασκέδαση στην οδήγηση. Διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, κινητήρα, με 4 βαλβίδες και με ηλεκτρονικό ψεκασμό, και έχει απόδοση 21,9 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. Το Street 300 προσφέρει μεγάλο εύρος χρήσης, από καθημερινές αστικές μετακινήσεις έως και μικρές αποδράσεις έξω από την πόλη. Η χωρητικότητα του κινητήρα επιτρέπει στο σκούτερ να πετυχαίνει καλές επιδόσεις, ιδίως όσον αφορά τη ροπή, αλλά κυρίως επιταχύνσεις ειδικά στα φανάρια.

 

Το Sportcity Street 300 βάζει την ενεργητική ασφάλεια ψηλά, για αυτό και χρησιμοποιεί δύο δισκόφρενα των 260 χιλιοστών μπροστά (με πλευστές δαγκάνες 4 εμβόλων) και ένα δισκόφρενο των 220 χιλιοστών στον πίσω τροχό. Οι μεγάλοι τροχοί των 15 ιντσών και το τηλεσκοπικό πιρούνι με τα καλάμια των 35 χιλιοστών, όπως και τα δύο αμορτισέρ πίσω δίνουν – όπως θα διαβάσετε και στη δοκιμή του Rambla 300 – καλές επιδόσεις και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Το βάρος του φτάνει τα 153 κιλά (κενό).

 

Οι διαφορές του Sportcity Street 300 με το Sportcity Cube 300 είναι οι εξής:

  • Νέα σέλα (ίδια με του Derbi Rambla) με διχρωμία.
  • Νέοι διακόπτες στα άκρα του τιμονιού (από Derbi Rambla)
  • Νέα όργανα – από τα τρια αναλογικά όργανα του Cube – με ένα αναλογικό κοντέρ και ένα ψηφιακό όργανο, όπως στο Derbi Rambla.
  • Νέας σχεδίασης δάπεδο στην ποδιά, με υπερυψωμένα “νεύρα” (Rambla).
  • Οι αεραγωγοί του ψυγείου της υγρόψυξης πίσω από τη νέα μάσκα έχουν διάτρητη σήτα (Rambla).
  • Νέα σχάρα και χειρολαβές συνεπιβάτη (και εδώ από Derbi Rambla)
  • Νέο προστατευτικό τελικού εξάτμισης
  • Νέα λάστιχα
  • Διαφορετικά αυτοκόλλητα και συνδυασμοί χρωμάτων: κόκκινο και μαύρο

 Για τελευταίο αφήσαμε μια λεπτομέρεια: πρόσφατα, μαζί με αυτήν του Street, ανακοινώθηκε η νέα τιμή του Derbi Rambla 300, η οποία είναι… ναι, καλά το μαντέψατε, 3.390 ευρώ… Ίδια δηλαδή με του Aprilia Sportcity Street 300.