Επανέρχεται ντυμένο
Και στην Ελλάδα εισαγόταν το μικρό, με γυμνό σωληνωτό πλαίσιο Honda Zoomer, αλλά με 50 κυβικά. Η υψηλή τιμή του, τότε, δεν το είχε κάνει δημοφιλές. Τώρα η Honda επανέρχεται επί του θέματος, τροφοδοτεί το Zoomer με μεγαλύτερο (και φθηνότερο) κινητήρα και το “ντύνει”.
Το συμπαθητικό σκουτεράκι Honda Zoomer-X είχε παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2012 από την Honda Ταϊλάνδης σαν πρωτότυπο στο Bangkok International Motor Show, σαν “άσκηση” επί του θέματος Zoomer, τα οποία κυκλοφορούν στις ΗΠΑ σαν Ruckus. Αργότερα βγήκε κανονικά στην ταϊλανδέζικη αγορά, ενώ πρόσφατα παρουσιάστηκε στην 29 Έκθεση μοτοσυκλέτας της Οσάκα.
Γνωστό για την μη-συμβατική του κατασκευή του Zoomer, τώρα το Zoomer-X πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω.
Οι δύο μικρότεροι προβολείς έχουν αντικατασταθεί από έναν μεγάλο, ενώ το πιρούνι είναι πλέον ανάποδο παρακαλώ, έτσι ώστε να ταιριάζει στο “νεανικό” ύφος του σκούτερ.
Ο αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται κάτω από τη σέλα, με την τελευταία να ανοίγει στο πλάι.
Ο κινητήρας του Zoomer X είναι αερόψυκτος και είναι ίδιος με το Vision 110, έτσι ώστε να γίνει η οικονομία από πλευράς κινητήρα που λέγαμε στον πρόλογο. Οι διαστάσεις του κυλίνδρου είναι υποτετράγωνες και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Για την εκκίνηση υπάρχει στην Ταϊλάνδη και μανιβέλα, ένα σύστημα που έχει καταργηθεί από τα μοντέλα που έρχονται στην Ευρώπη.
Στον τομέα των φρένων συναντούμε σύστημα CBS με συνδυαζόμενα τα δύο φρένα, αφού το μπροστινό δισκόφρενο “συνδέει” τη λειτουργία του με το ταμπούρο πίσω (χρησιμοποιεί 3πίστονη δαγκάνα Nissin).
Το Zoomer-X έχει μικρές διαστάσεις με συνολικό μήκος στα 1.831 χλστ. και το ύψος της σέλας στα 763 χλστ. Οι τροχοί του είναι 12 ιντσών και οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 100/90-12 μπροστά και 110/90-12 πίσω.
Στην Ταϊλάνδη κυκλοφορεί και μοντέλο “Japan Special” με βελτιώσεις και εξαρτήματα από την εταιρία Kitaco. Το Zoomer στην Ταϊλάνδη είναι trend, είναι μόδα και σύντομα θα γνωρίζουμε αν θα καταφέρει να φτάσει και στην Ευρώπη και την Ελλάδα.