ΜΟΝΤΕΛΟ 2012: ΚΥΜCO XCITING 400i

Η δύναμη στα 400

 *Nέος κινητήρας G5 * Απόδοση 35 ίππων * Νέα εμφάνιση από το φέρινγκ και πίσω * Τρεις δίσκοι, ακτινικές δαγκάνες * Βελτιωμένο πλαίσιο, ως προς την ακαμψία του

H οικογένεια των maxi σκούτερ της Kymco μεγαλώνει. Το νέο 400άρι μοιάζει – αν το κοιτάξεις από την πλάγια του όψη – σαν βέλος, έτοιμο να τιναχτεί μπροστά. Το νέο, σπορ σχεδίασης, maxi scooter με το όνομα Kymco Xciting 400i παρουσιάστηκε στο Μιλάνο από την Kymco, με νέο κινητήρα 400 κ.εκ, όπως είχαμε πρωτοδημοσιεύσει στο SCOOTERNET (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε ) στις 18 Σεπτεμβρίου και δείξαμε την κατασκοπική του φωτογραφία (ήδη από τις 7 Νοεμβρίου ),

Κymco Xciting 400i: Η εξέλιξη της οικογένειας των Xciting

Το Kymco Xciting 400i του 2012 σχεδιαστικά ακολουθεί εν μέρει τις γραμμές των Κymco Xciting 300 και 500 που γνωρίζουμε. Το μπροστινό μέρος του φέρινγκ είναι ίδιο, όπου κυριαρχούν οι δύο χαρακτηριστικοί προβολείς με δύο προτζέκτορες και LED. Ίδιο είναι και μπροστινό φτερό και οι ομοιότητες σταματούν εκεί.

Η ζελατίνα είναι διαφορετική, το κάτω μέρος της “ποδιάς”/φέρινγκ είναι πιο αιχμηρό και σπορ, “περικλείοντας” τον μπροστινό τροχό.

Από κει και πίσω η σχεδίαση είναι ολόφρεσκη, ενώ στο πίσω κομμάτι του Xciting 400i τα πράγματα έχουν αλλάξει, αφού η εμφάνιση έχει διαφοροποιηθεί έντονα με μια υπέροχη μυτερή, στενή ουρά, τελείωμα, που ολοκληρώνεται άριστα με ένα ενιαίο φωτιστικό σώμα/φλας.

To πλαίσιο είναι νέο και ενισχυμένο, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά

Ο νέος κινητήρας της Kymco, με 399 κ.εκ. και 35 ίππους

Ο νέος κινητήρας της Kymco, με 399 κ.εκ. και 35 ίππους

Ο κινητήρας του Xciting 400i διαθέτει 399 κ.εκ. και είναι επίσης καινούργιος. Είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με ηλεκτρονικό ψεκασμό και ονομάζεται G5 SC. Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 36 ίππους στις 7.000 σ.α.λ και η ροπή στα 3.7 kgm στις 6.000 σ.α.λ.

Ο στρόφαλος είναι μονοκόμματος για αυξημένη ακαμψία και γυρίζει πάνω σε ρουλεμάν για να μειωθούν οι εσωτερικές τριβές του. Οι τέσσερις βαλβίδες κινούνται με κοκοράκια, τα οποία και αυτά έχουν ρουλεμάν στα άκρα τους, στην επαφή τους με τον εκκεντροφόρο. Για την αντιμετώπιση των κραδασμών υπάρχει αντικραδασμικός άξονας.

Η ουρά έχει σηκωθεί και έχει λεπτύνει

Το πλαίσιο είναι ξανασχεδιασμένο – έχει διατηρήσει τα βασικά του δομικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Xciting – με ενισχύσεις στην περιοχή του τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.

Το πιρούνι διαθέτει δύο πλάκες στήριξης των καλαμιών, στοιχείο που συμβάλλει δραστικά στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της αίσθησης του μπροστινού τροχού.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, με νέας σχεδίασης χυτές αλουμινένιες ζάντες. Το μπροστινό λάστιχο έχει διάσταση 120/80 και το πίσω 150/70.

Μάτια… διαπεραστικά

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τρεις δίσκοι τύπου μαργαρίτα, νέας σχεδίασης και κατασκευής, με ακτινικές δαγκάνες. Οι δίσκοι στον μπροστινό τροχό είναι 280 χιλιοστών με δαγκάνες δύο εμβόλων, ακτινικά τοποθετημένες. Ο πίσω δίσκος είναι διαμέτρου 240 χιλιοστών και διαθέτει και αυτός 2εμβολη δαγκάνα.

Το Kymco Xciting 400i θα διατίθεται και με έκδοση με σύστημα ABS στα φρένα. Το ύψος σέλας φτάνει τα 795 χιλιοστά, το βάρος τα 193 κιλά, με χωρητικότητα ρεζερβουάρ τα 12,5 λίτρα.