Τι έχουν να δουν τα μάτια… τους!
Ξέρετε ότι οι τρελές ιδέες δεν έχουν τελειωμό, έτσι; Αυτό όμως που μας έρχεται σήμερα από την Ταϊλάνδη τις κερδίζει όλες. Κανένας δεν μπορεί να φανταστεί αυτό που είχε στο μυαλό του ο δημιουργός…. να παίζει βίντεο δηλαδή ο μπροστινός τροχός του σκούτερ καθώς περιστρέφεται… Έχουμε ξεφύγει τελείως σας λέω.
Το Wheelies είναι μια παγκόσμια πατέντα, που εμφανίζει μέσα από τον τροχό που περιστρέφεται μια εικόνα που μπορεί να επιλέξει ο ιδιοκτήτης. Πρόκειται για έναν τρόπο να μοιραστεί το πάθος ή την προτίμησή του σε οτιδήποτε, να επιδείξει κάτι που τον εκφράζει. Με το Wheelies μπορεί να εμφανιστεί στατική ή δυναμική εικόνα πάνω στον τροχό – καλύπτοντας τον όλον – του σκούτερ, της μοτοσυκλέτας ή του αυτοκινήτου. Βεβαίως έτσι δημιουργείται ένας ακόμα χώρος για να τοποθετηθούν και εμπορικές διαφημίσεις.
Η επικοινωνία και η έκφραση είναι έννοιες που δεν περιορίζονται, όπως αποδεικνύεται κι από το Wheelies που προσφέρει τη δυνατότητα να συμβούν τα παραπάνω, ακόμα κι όταν κινείσαι με το σκουτεράκι σου.
Εικόνες με πλήρη χρώματα, animation, καρτούν, κείμενα, ακόμα και βίντεο μπορεί να προβληθεί πάνω στον μπροστινό τροχό σου που περιστρέφεται.
Η τεχνολογία της εταιρίας World Moto, που έκανε το ντεμπούτο της στο σαλόνι Sign Asia Expo της Ταϊλάνδης, απαρτίζεται από LED πάνω στις ακτίνες των ζαντών και αισθητήρες που ανιχνεύουν την περιστροφή και η εταιρία ισχυρίζεται ότι μπορεί να λειτουργήσει σε κάθε τροχό ή περιστρεφόμενο αντικείμενο.
Τα Wheelies είναι εφοδιασμένα με συγκεκριμένο, επιλεγμένο περιεχόμενο ή μπορεί κάποιος να κατεβάσει εικόνες και βίντεο από συγκεκριμένο site και να δημιουργήσει τις δικές του playlists.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά υπάρχει και δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων, σε πραγματικό χρόνο, μεταξύ χρηστών των οχημάτων! Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Ε, μπορείτε να φανταστείτε…
Αν, ας πούμε, δεν σας αρέσει ο τρόπος που οδηγεί κάποιος μπορείτε να του στείλετε ένα μήνυμα σκληρό ή ευγενικό, μέσω των τροχών σας (το τι έχει να γίνει, αν αρχίσουμε τέτοιες ιστορίες στους δρόμους…) “αντί για να χειρονομήσετε”, όπως λέει ο πρόεδρος της εταιρίας, για να συνεχίσει: “εργαζόμαστε πάνω στη μείωση του κόστους, αφού αυτή τη στιγμή υπολογίζουμε το κιτ να κοστίζει κοντά στα 800 δολάρια.
Απλά φοβόμαστε ότι σε μια χώρα σαν την Ελλάδα και με τους κατοίκους που ζουν πάνω της δεν αποκλείεται να δούμε φωτογραφίες λαϊκών τραγουδιστών να εμφανίζονται σε τροχούς, πορτρέτα μανάδων, φιλενάδων και συζύγων, μωρών και βίντεο κλίπ από το χωριό του καθενός. Οϊμέ…
(τώρα που το σκεφτόμαστε, υπάρχει και χειρότερο: να μπαίνουν και διαφημίσεις πάνω στις ζάντες των σκούτερ του στιλ: “Ψητοπωλείο ο Ντίνος, χειροποίητα σουβλάκια” και τέτοια…)