fbpx

Piaggio: Κατασκευάζει εργοστάσιο στην Ινδονησία

Ασιατική επέκταση και μέσω Ινδονησίας

Ένα νέο εργοστάσιο του Ομίλου Piaggio βρίσκεται στα σκαριά στην Ινδονησία, το οποίο θα εγκαινιαστεί μέχρι το τέλος του 2022. Η κίνηση αυτή μαρτυρά την πολιτική διαρκούς επέκτασης του Ομίλου στις αγορές εκτός Ευρώπης, καθώς έτσι ενισχύει την παρουσία του στις αγορές της πολύ σημαντικής, ευρύτερης περιοχής της Ν. Α. Ασίας.

Η ανακοίνωση έγινε λίγες ώρες πριν τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας MotoGP, το οποίο “επέστρεψε” στην Ινδονησία την πίστα της Mandalika) μετά από δυόμιση δεκαετίες απουσίας.

Η κατασκευή του εργοστασίου της Piaggio, έκτασης 55.000 τετραγωνικών μέτρων, θα ολοκληρωθεί εντός των επόμενων μηνών και τα εγκαίνια του έχουν προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Το νέο εργοστάσιο θα κατασκευαστεί στην Τζακάρτα και θα ενταχθεί στο δίκτυο εργοστασίων της Piaggio που βρίσκονται στην Ασία, μετά το εργοστάσιο Vin Puch του Βιετνάμ και Foshan στην Κίνα, αυξάνοντας την παραγωγική ικανότητα του Ομίλου Piaggio στην Άπω Ανατολή.

Ήταν πολύ μεγάλη η επιτυχία των σκούτερ και των μοτοσυκλετών του ομίλου Piaggio στην Ινδονησία το 2021, αφού οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 61% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος!

Για το 2022 το εμπορικό δίκτυο θα μετράει περισσότερα από 50 αποκλειστικά καταστήματα, 4 από τα οποία εγκαινιάστηκαν πρόσφατα: στη Τζακάρτα, Μπαλί, Σουραμπάγια και Τζιογκτζακάρτα, εμβληματικά καταστήματα που φιλοξενούν και τις τέσσερις μάρκες του Ομίλου: Aprilia, Moto Guzzi, Vespa και Piaggio.

Tα Piaggio Medley 125, 150 είναι από τα μοντέλα που φτιάχνονται στο Βιετνάμ

Επιπλέον, για να συμπέσει με το Grand Prix, ο Όμιλος Piaggio παρουσίασε στην ινδονησιακή αγορά, το νέο σκούτερ Aprilia SR GT, ένα σκούτερ της κατηγορίας Adventure που διατίθεται σε εκδόσεις 125 και 200. Πάνω στα SR GT φωτογραφήθηκαν οι εργοστασιακοί αναβάτες της Aprilia στα MotoGP, οι Aleix Espargaró και Maverick Viñales.

Δεν υπάρχει πληροφόρηση για το αν το ινδονησιακό εργοστάσιο θα εξάγει μοντέλα και στην ευρωπαϊκή αγορά, πράγμα που είναι, ωστόσο, το πιθανότερο, αφού κάτι αντίστοιχο συμβαίνει εδώ και χρόνια από τα εργοστάσια της Piaggio στην Κίνα και το Βιετνάμ.

X