fbpx

Piaggio 1: Ήρθε στην Ελλάδα – Ανακοίνωση τιμής

Ηλεκτροκίνηση μεν, με υπογραφή δε

Έφθασε στην ελληνική αγορά το νέο μικρό ηλεκτροκίνητο σκούτερ της Piaggio, το οποίο αποτελεί μοντέλο έκπληξη, αφού υποδηλώνει σαφώς το ενδιαφέρον της ιταλικής εταιρίας να μπει στο χώρο των ηλεκτρικών σκούτερ με “συμφέρουσες” τιμές. Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις – διαφορετικών επιδόσεων – Piaggio 1, Piaggio 1+, Piaggio 1 Active

Είχαμε γράψει στην παρουσίαση του Piaggio 1 ότι η εμφάνισή του μας φαινόταν πολύ απλή και πως το μπροστινό τμήμα θύμιζε σκούτερ της δεκαετίας του 1990.

Αυτά όμως ίσχυαν στις φωτογραφίες, οι οποίες το αδικούσαν μιας και η φωτογράφιση εστίαζε περισσότερο στο μοντέρνο lifestyle και όχι στο σκούτερ (όπως ακριβώς κάνει επίτηδες και το video που θα βρείτε στο τέλος του άρθρου!).

Στην πραγματικότητα, όταν το είδαμε από κοντά και το περιεργαστήκαμε, βρεθήκαμε να αναρωτιώμαστε για το αν επρόκειτο για το ίδιο μοντέλο των φωτογριών.

Ναι στην πράξη το Piaggio 1 είναι πολύ πιο ωραίο και το ίδιο καλή είναι η ποιότητα κατασκευής του, κάνοντάς το σύνολο ένα πολύ συμπαθητικό, μοντέρνο και νεανικό μέσο.

Παράλληλα οι τιμές των τριών εκδόσεων Piaggio 1 μπορεί να μην είναι χαμηλές, είναι όμως σχετικά συμφέρουσες, αφού ξεκινούν λίγο πριν τα 2.700 ευρώ και φτάνουν τα 3.290 ευρώ για την ακριβότερη έκδοση. Πιο συγκεκριμένα οι τιμές είναι οι εξής:

Piaggio 12.690 ευρώ

Piaggio 1+3.090 ευρώ

Piaggio 1 Active… 3.290 ευρώ

Να θυμηθούμε ότι τα άλλα ηλεκτρικά σκούτερ της Piaggio, οι Vespa Elettrica πιο συγκεκριμένα, κοστίζουν από 6.390 μέχρι σχεδόν 7.000 ευρώ, άρα τα Piaggio 1 είναι σαφώς οικονομικότερα.

Η μπαταρία του Piaggio 1 είναι αφαιρούμενη και μπορεί να φορτιστεί οπουδήποτε. Δύο μπαταρίες θα είναι διαθέσιμες (αναλόγως έκδοσης) χωρητικότητας 1,4 kWh και 2,3 kWh.

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 1,6 ίππων (Piaggio 1) ή 2,7 ίππων (Piaggio 1+, Piaggio 1 Active), ενώ κατά την επιβράδυνση θα γίνεται ανάκτηση ενέργειας προς την μπαταρία.

Το Piaggio 1 έχει επίπεδο πάτωμα και στο τιμόνι υπάρχει οθόνη LCD 5,5 ιντσών, αλλά και Keyless συστήματος. Παράλληλα, υπάρχει και θύρα παροχής ρεύματος USB. Από πλευράς διαστάσεων είναι μικρό και παράλληλα έχει χαμηλό βάρος, αφού οι τρεις εκδόσεις ζυγίζουν (με τις μπαταρίες) 80 με 90 κιλά.

 

Οι ιδιαιτερότητες του Piaggio 1 είναι πέρα από το σωληνωτό τιμόνι, πως η μπροστινή ανάρτηση είναι μονού υστερούντα βραχίονα που χρησιμοποιεί ένα αμορτισέρ – σε στυλ Vespa – αλλά και μικρούς τροχούς.

Θετικό είναι το γεγονός ότι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι ικανός ώστε να φιλοξενεί ένα φουλφέις κράνος – κάτι σπάνιο σε ηλεκτρικό σκούτερ.

Για τις διαφορές και τις επιδόσεις των τριών εκδόσεων του Piaggio 1 διαβάστε περισσότερα εδώ: scooternet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ