KAWASAKI J300: Ανάκληση για λογισμικό της ECU

Σύντομη επιδιόρθωση

Αναβάθμιση της κεντρικής μονάδας διαχείρισης ανάφλεξης-καυσίμου ECU σκοπεύει να κάνει η Kawasaki μέσω ανάκλησης, στα σκούτερ της Kawasaki J300, μετά από κάποια προβλήματα που αναφέρθηκαν από ιδιοκτήτες των παραπάνω σκούτερ. Για την ελληνική αγορά δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ανακοίνωση.

Υπήρχαν στο παρελθόν αναφορές ιδιοκτητών Kawasaki J300 για κάποια ξαφνικά σβησίματα του κινητήρα καθώς ήταν κρύος ή ζεστός, αλλά και μερικές φορές δυσκολία να πάρει κάποιες φορές μπροστά. Το πρόβλημα λύνεται πολύ γρήγορα με μια επίσκεψη σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο, για επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας διαχείρισης ECU.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η λύση του προβλήματος είναι μια γρήγορη δουλειά που δεν παίρνει παραπάνω από 10 λεπτά. Γίνεται “reflashing” του λογισμικού της ECU από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Kawasaki, αφού πρώτα συνδεθεί υπολογιστής με την κεντρική μονάδα του σκούτερ. Αναβαθμίζοντας το λογισμικό της ECU με μια νεότερη έκδοση τα προβλήματα λύνονται.

MLZ3606

Η εταιρία του Akashi ανέλαβε δράση για να διορθώσει αυτό το πρόβλημα και έτσι ανακαλεί 1.927 σκούτερ Kawasaki J300 μοντέλων 2014 και 2015, αφού στην ανάκληση αναφέρεται ότι το ξαφνικό σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει μπορεί σε περιπτώσεις να προκαλέσει πτώση.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής λέει ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε μόνο σε ορισμένα σκούτερ J300, και τα μοντέλα του 2016 (είτε J300, είτε J125) δεν επηρεάζονται. 

MLZ3678 Η ανάκληση αφορά στα Kawasaki J300 του 2014, με αριθμούς πλαισίου, από RGSC40000E1000101 μέχρι RGSC40000E1200863, αλλά και τα J300 ABS με αριθμούς πλαισίου από RGSC40000E1100101, μέχρι RGSC40000E1700268.

Για τα μοντέλα του 2015, με αριθμούς πλαισίου, από RGSC40000F2200101, μέχρι RGSC40000F2400502 για την απλή έκδοση, και από RGSC40000F2300101, μέχρι RGSC40000F2900120, για την έκδοση ABS.