fbpx

HONDA X-ADV: Τιμή 11.490 ευρώ στην Ιταλία

Έρχεται η ώρα του Honda X-ADV

Με 2.000 ευρώ περισσότερα απ’ το Honda Integra 750 θα πωλείται το νέο, “θαρραλέο”, καινοτόμο σκούτερ της Honda στην γειτονική Ιταλία, φτάνοντας τις τελικά τις 11.490 ευρώ, αλλά για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Σαν τιμή λανσαρίσματος του μοντέλου.

Με το Honda X-ADV η γιαπωνέζικη εταιρία θέλει να σπάσει όχι ένα, αλλά δυο κατεστημένα. Πρώτα των σκούτερ, που απο εδώ και πέρα θα μπορούν να πατούν στο χώμα με κάποιες αξιώσεις, αλλά και των ψευδοεντούρο μοτοσυκλετών που θα έχουν πλέον ένα μοντέλο με αυτόματο-ημιαυτόματο και τέτοια “διαστημική” εμφάνιση.

Η τιμή έναρξης του Honda X-ADV για την ιταλική αγορά θα είναι και προσφοράς, αφού τα πρώτα 1.000 κομμάτια που θα παραγγείλουν οι ενδιαφερόμενοι μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα κοστίζουν 11.490 ευρώ, μαζί με δώρο, ένα GPS Tom Tom Vio.

Το σούπερ-σκούτερ παντός εδάφους Honda X-ADV με το μεγάλο τιμόνι και τις δυνατότητες adventure (εξ ου και το “ADV” στο όνομά του) οδήγησης με τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και τα χοντρά λάστιχα υπόσχεται να προσφέρει νέες εμπειρίες στους αναβάτες του.

Το Honda X-ADV θα προσφέρεται στην “τιμή γνωριμίας” στην παραπάνω τιμή για τους πρώτους πελάτες που θα το παραγγείλουν πριν από 28 Φεβρουαρίου 2017.

Το X-ADV βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα της οικογένειας NC/Integra, με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 750 κ.εκ. με τους 55 ίππους στις 6.250 rpm και το “έξυπνο” αυτόματο-ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη DCT.

Σαν μια πραγματική κατασκευή «παντός εδάφους» έχει πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες, ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών και διαδρομή 154 χιλιοστά (πολύ καλή διαδρομή για σκούτερ). Ο πίσω τροχός έχει διαδρομή 150 mm, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 162 mm.

Οι τροχοί του Honda X-ADV είναι 17 ιντσών μπροστά, με λάστιχο 120/70 και 15 ιντσών πίσω με λάστιχο 160/60. Τα μπροστινά φρένα είναι δίσκοι διαμέτρου 310 χιλιοστών με ακτινικές δαγκάνες και ελέγχονται από ABS, το οποίο μπορεί να απεμπλακεί στον πίσω τροχό, για χρήση στο χώμα.

Πέρα από την δυναμική εμφάνιση, που δεν θυμίζει τίποτε απ’ ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα σε σκούτερ και όχι μόνο, υπάρχει ψαλίδι αλουμινίου, υψηλή εξάτμιση στυλ off-road στυλ και προστατευτική αλουμινένια ποδιά κάτω από τον κινητήρα…

Για λόγους πρακτικότητας η γωνία στροφής του τιμονιού είναι μεγάλη, για να ελίσσεται το 750 εύκολα μέσα στην κυκλοφορία, με το βάρος γεμάτο να φτάνει τα 239 κιλά και κάτω από τη σέλα να υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για κράνος full-face.

Μένει να δούμε ποια θα είναι η τελική τιμή του Honda X-ADV στην Ιταλία μετά τον Φεβρουάριο και φυσικά η τιμή του στην Ελλάδα, η οποία λόγω φόρων και τελών είναι σχεδόν πάντοτε υψηλότερη.