HONDA PCX 150i ABS, 2020: Στην Ασία ναι, στην Ευρώπη όχι

 Λείπει το 150άρι από την ευρωπαϊκή αγορά

Και όμως, το αγαπημένο μικρό σκούτερ πόλης Honda PCX που κυκλοφορεί στην Ευρώπη μόνο με κινητήρα 125 κυβικών, διατίθεται κανονικά σε συγκεκριμένες ασιατικές αγορές και με τον ισχυρότερο κινητήρα των 150 κυβικών, ως μοντέλο 2020.

Αγαπημένο το Honda PCX 150 για τους Ευρωπαίους αλλά και τους Έλληνες σκουτερίστες, επειδή κατάφερνε να συνδυάζει τη μεγάλη του πρακτικότητα – το μικρό και βολικό του μέγεθος – με τις επιδόσεις του κινητήρα eSP των 150 κυβικών.

Διβάλβιδος είναι ο κινητήρας, “τετράγωνων” διαστάσεων και συνδυάζει τη ροπή με την ελαστικότητα, αλλά και το ανέβασμα στροφών, κι όλα αυτά με πολύ χαμηλή κατανάλωση που μπορεί να φτάνει σε συνθήκες δρόμου  ακόμη και τα 2,6 με 2,7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

Κι ενώ για την ευρωπαϊκή αγορά η ανανέωση στο PCX ήρθε μόνο για το 125, οι ασιατικές αγορές έχουν το προνόμιο να μπορούν να το προμηθευτούν και με τον μεγάλο κινητήρα, σε ειδικές, μάλιστα, εκδόσεις…  τουλάχιστον όσον αφορά τα χρώματα.

Έτσι, στην Ταϊλάνδη το Honda PCX 150i διατίθεται σε σπέσιαλ χρωματισμούς που δεν θα ήταν καθόλου άσχημοι αν τους βλέπαμε και στην Ευρώπη. Ιδίως αυτοί με τις μπρονζέ-χρυσές ζάντες τονίζουν την προσωπικότητα του σκούτερ, όπως και οι διχρωμίες.

Εννοείται ότι το PCX 150 του 2020 φοράει στην Ασία όλες τις καινοτομίες και τις λύσεις του 125 που γνωρίζουμε: PGM-Fi, keyless, idle stop, κ.λπ. και συγχρόνως αποδίδει παραπάνω από 14 ίππους που κάνουν το σκούτερ “άπιαστο” μέσα στην πόλη.

Ένα έξτρα χαρακτηριστικό είναι το “welcome light” που φωτίζει τον χώρο αριστερά του σκούτερ μόλις ετοιμάζεται ο αναβάτης του να το ξεπαρκάρει, ιδιαίτερα χρήσιμο σύστημα όταν υπάρχει σκοτάδι (δείτε το βίντεο στο τέλος του άρθρου)

Στην ταϊλανδέζικη αγορά το Honda PCX 150i διατίθεται μόνο με σύστημα CBS, ενώ στην ινδονησιακή και με ABS.

Έτοιμο είναι το 150άρι για την ευρωπαϊκή αγορά, μια απόφαση από πλευράς Honda μένει, για τακτοποίηση των προδιαγραφών Euro 5.