fbpx

GOES G 125 TGX: ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ PCX!

Έρχονται μηνύσεις;

Και όμως το σκούτερ που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν είναι Honda PCX 125/150, αλλά ένα αντίγραφό του από την Κίνα, το οποίο μάλιστα πωλείται κανονικά σε ευρωπαϊκές αγορές!

Το είδαμε και δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Εν ψυχρώ εκτέλεση θύμιζε, ένα copy-paste από αυτά που το κοιτάζεις δύο φορές για να βεβαιωθείς ότι υπάρχει πραγματικά. Η εταιρία λέγεται GOES στην Ευρώπη και εισάγει σκούτερ, μοτοσυκλέτες και ATV, από την Κίνα. Προς το παρόν το αντίγραφο του PCX πωλείται στην ισπανική αγορά και σειρά έχει η γαλλική και βρετανική αγορά.

Το μικρό σκούτερ πόλης, μοιάζει εκπληκτικά με το δημοφιλές Honda (με μικρές διαφορές σε σημεία), διαθέτει την ίδια σχεδίαση/εμφάνιση/εργονομία και κατασκευαστικές λύσεις, τους 14άρηδες τροχούς, μόνο που κάτω από τα πλαστικά του δεν κρύβεται ένας τεχνολογικά εξελιγμένος, σούπερ οικονομικός κινητήρας, που είναι ήσυχος και αξιόπιστος με σύστημα stop and go.

Αντίθετα υπάρχει ένας αρχαιοπρεπής, απλός τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος κινητήρας με καρμπιρατέρ και μανιβέλα στην εκκίνηση (εκτός από μίζα βεβαίως). Α, ναι και να μην ξεχάσουμε ότι το Goes G 125 TGX αποδίδει 10 ίππους και κοστίζει κοντά στα, μόλις, 1.500 ευρώ.

Πως αλλιώς θα μπορούσε, αν δεν είχε χαμηλή τιμή, το Goes να δελεάσει το αγοραστικό κοινό, το οποίο αποτελεί ένα “κινεζικό αντίγραφο”, κακέκτυπο PCX, για κάποιους άλλους. To TGX ζυγίζει 120 κιλά, διαθέτει ρεζερβουάρ 8 λίτρων, ενώ κάτω από τη σέλα ο αποθηκευτικός χώρος μικραίνει λόγω της διαφορετικής χωροταξίας του σκούτερ λόγω διαφορετικού κινητήρα.

Η Goes είναι μια γαλλο-ολλανδική εταιρία που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη τα τελευταία 15 χρόνια, κυρίως κάνοντας rebadging που πρόκειται για τη διαδικασία που θέλει να επιλέγει κάποιος διάφορα σκούτερ από την Κίνα, από διαφορετικές εταιρίες και να αλλάζει το λογότυπό τους, με ένα της επιλογής του.

Η συγκεκριμένη εταιρία εμφανίζει μεγάλη γκάμα σκούτερ, αλλά κυριότερα μεγάλη γκάμα τετράτροχων ATV, ενώ όπως είχαμε δει στο παρελθόν οι σχεδιαστές τους δεν τα είχαν πάει καθόλου άσχημα σε άλλα μοντέλα σκούτερ. Τώρα τι έπαθαν με το G 125 TGX είναι άγνωστο – μπορεί να τέλειωσε η έμπνευση. Έρχονται μηνύσεις άραγε;

X