APRILIA: Επιτυχίες και επέκταση στην Ινδία

Δυο ακόμα νέα μοντέλα 125 κυβικών

Μεγάλες επενδύσεις για μεγάλες αγορές είναι ο στόχος των Ιταλών. Η ινδική αγορά των 5,0 εκατομμυρίων σκούτερ τον χρόνο είναι μιας πρώτης τάξης χώρος για το Piaggio Group που επεκτείνεται δυναμικά.

Έξι χρόνια μετά τα εγκαίνια του εργοστασίου της Piaggio στην Ινδία για την κατασκευή της Vespa, που έκανε μεγάλη επιτυχία στην ασιατική χώρα, αλλά και μετά την επιτυχία του σπορ σκούτερ Aprilia SR 150 πριν από ενάμιση χρόνο, το Piaggio Group επεκτείνει την γκάμα της Aprilia.

Φαίνεται ότι το ιταλικό όνομα, η αύρα της ευρωπαϊκής σπορ σχεδίασης κάνει θραύση στην Ινδία και επεκτείνει τη γκάμα της, κάτι που είναι θετικό για τη χώρα, γιατί στην Ευρώπη η Aprilia έχει σχεδόν μειώσει στο ελάχιστο τη γκάμα των σκούτερ. Κάτι που συμβαίνει και στην Ελλάδα, όπου στο επίσημο site της αντιπροσωπείας υπάρχουν μόνο δυο 50άρια σκούτερ πλέον.

Τα μοντέλα που θα παρουσιαστούν σύντομα (και θα κατασκευάζονται) στην Ινδία είναι τα Aprilia SR 125 και Aprilia Storm 125 (Storm ήταν ένα όνομα που χρησιμοποιούσε σκούτερ της Gilera στο παρελθόν), δυο νέα μοντέλα που καλούνται να καλύψουν τη ζήτηση για ιταλικού ταμπεραμέντου σκούτερ στην αγορά, που προλείανε η εμφάνιση της Vespa στην μακρινή αυτή χώρα.

Tα νέα 125άρια της Aprilia θα δώσουν τη δυνατότητα στο Piaggio Group να μεγαλώσει τις πωλήσεις της και να πετύχει τους στόχους της.

Tο Aprilia SR 125 με τους 14άρηδες τροχούς και το Aprilia Storm 125 τους 12άρηδες που προορίζονται για τη νέα γενιά Ινδών αναβατών, την Generation Z που έχουν γεννηθεί μετά το 2000.

Πέρα από την “αιχμηρή” εμφάνιση – που μοιράζονται τα δυο σκούτερ και πρωτοείδαμε στην Ελλάδα πάνω στο Piaggio Typhoon 125, που μετανάστευσε πλέον στα ινδικά Aprilia – στην περίπτωση του Storm 125 υπάρχουν και τρακτερωτά λάστιχα, έτσι ώστε το σκούτερ να μπροεί να κινηθεί, εκτός από τους δρόμους και στους χωματόδρομους της Ινδίας.

Με τον έρχομό των δυο σκούτερ της Aprilia στην Ινδία – που μοιράζονται τον ίδιο 3βάλβιδο, αερόψυκτο κινητήρα των 9,6 ίππων τον οποίο φοράει και η επίσης ινδικής κατασκευής Vespa – το Piaggio Group θέλει να επαναλάβει την μεγάλη επιτυχία του Aprilia SR 150, που έχει την ίδια ακριβώς εμφάνιση με τα 125άρια και ήταν το πρώτο σπορ σκούτερ που εμφανίστηκε στην συγκεκριμένη ασιαστική αγορά.

X