LAMBRETTA SPECIAL: ANΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ

Lambretta Scomadi TL 250: Το αποκορύφωμα μιας λατρείας

Σίγουρα θα υπάρξουν αρκετοί που δεν θα μπορέσουν να αντιληφθούν γιατί να σπαταλήσει κάποιος άπειρες ώρες δουλειάς, για να δημιουργήσει ένα ανθρακονημάτινο σκούτερ και μάλιστα κλασικών γραμμών. Αυτοί που θα καταλάβουν πάντως τον λόγο, θα υποκλιθούν (κι εγώ μαζί τους…) μπροστά στους δημιουργούς του Scomadi TL250, που είναι μάλιστα εφοδιασμένο με σύγχρονο κινητήρα Piaggio QUASAR 250, με υδρόψυξη και 4 βαλβίδες, που αποδιδει 21.3 ίππους στις 8,500 σ.α.λ.

Με αυτό τον τρόπο οι Βρετανοί δημιουργοί του σκούτερ αναφέρουν πως θα έχουν κορυφαίες επιδόσεις σε επιτάχυνση και τελική, ενώ καλύπτεται και ο τομέας της αξιοπιστίας. Παράλληλα, με τη χρησιμοποίηση ενός καταξιωμένου κινητήρα παραγωγής τα έξοδα συντήρησης είναι λογικά, καθώς και η κατανάλωση.

Scomadi TL 250 Leggera Turismo

Scomadi TL 250 Leggera Turismo

Το εξωτερικό κουστούμι είναι φτιαγμένο στο χέρι από ανθρακονήματα, ακολουθώντας τις γραμμές των θρυλικών Lambretta τελευταίας γενιάς, με τα χαρακτηριστικά ίσια καπάκια πίσω και το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά που κρέμεται χαμηλά κάτω και ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.
Δύο αμορτισέρ Bitubo αερίου υπάρχουν μπροστά με ρύθμιση προφόρτησης, όπως και στον πίσω τροχό με ικανά διασκόφρενα διαμέτρου 175 χιλ. μπροστά και 220 χιλιοστών πίσω.

Ο 10άρης μπροστινός τροχός και ο 12άρης πίσω φορούν ελαστικά  100/90 και 130/70, το ρεζερβουάρ χωράει 11 λίτρα και το σύνολο της εντυπωσιακής κατασκευής ζυγίζει 117 κιλά.
Η Scomadi Turismo Leggera 250, όπως είναι το πλήρες όνομα του πρωτότυπου αυτού σκούτερ, είναι σχεδόν όλη χειροποίητη από την εταιρία Scomadi, μια ομάδα ανθρώπων που λατρεύουν την κλασική σκηνή των σκούτερ και φυσικά τις μοναδικές κατασκευές της ιταλικής εταιρίας Innocenti, που σταμάτησε την παραγωγή Lambretta στις αρχές της δεκαετίας του ’70.