ΗONDA ADV150: Σπεσιαλάκια και Custom

 … ενώ εμείς είμαστε στην αναμονή

Σε μεγάλη εμπορική επιτυχία εξελίσσεται το ινδονησιακής κατασκευής Honda ADV150, που έχει μεγάλη απήχηση στις αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας, ενώ έντονο ενδιαφέρον έχουν εκφράσει η Ιαπωνία, η Ευρώπη και η Λατινική Αμερική. Και η Honda προβληματίζεται…

Η διαχείριση ενός πετυχημένου προϊόντος πολλές φορές φέρνει πονοκέφαλους σε μια εταιρία, η οποία πρέπει να ρυθμίσει ανάλογα και τη γραμμή παραγωγής της ώστε να αντεπεξέλθει στη ζήτηση.

“Δύσκολα” τα πράγματα για το Honda ADV150 – με την καλή έννοια – το οποίο αντιγράφοντας την εμφάνιση του “μεγάλου” υβριδικού Honda X-ADV 750 και χρησιμοποιώντας έναν μικρό, εξελιγμένο κινητήρα 150 κυβικών φαίνεται ότι χτύπησε διάνα!

Το μεγαλύτερό του προσόν είναι ότι δείχνει “βαρέως τύπου”, heavy duty που λένε, ότι δίνει την εντύπωση πως μπορεί να τα καταφέρνει σε δρόμους που δεν είναι τέλειοι, αλλά και σε χωματόδρομους, κάτι που το κάνει ακόμα πιο γοητευτικό.

Ιδίως σε χώρες που το οδικό τους δίκτυο δεν είναι το καλύτερο, άρα και στην Ελλάδα, η οποία διαθέτει ένα από τα χειρότερα στην Ευρώπη.

Παράλληλα με τη διάθεση των XADV150 στις περιφερειακές -πολύ ισχυρές, πέριξ της Ινδονησίας – αγορές,  έχει ξεκινήσει μια άτυπη “κόντρα” μεταξύ ιδιοκτητών και βελτιωτών σκούτερ για το ποιος θα φτιάξει το πιο διαφορετικό κομμάτι.

Το ενδιαφέρον εδώ έγκειται στο ότι, εξαιτίας της αισθητικής γραμμής του σκούτερ, οι βελτιώσεις έχουν να κάνουν με τον χώρο των μοτοσυκλετών Adventure (όπως πχ η Africa Twin) και διπλής χρήσης.

Όσο δε για τις μετατροπές, αυτές δίνουν και παίρνουν. Δείτε τα ανάποδα πιρούνια, τα φρένα, τις αναρτήσεις που βελτιώνουν και ομορφαίνουν ένα ήδη καλό σκούτερ.

Επίσης κάγκελα, φωτάκια, μπαγκαζιέρες, χούφτες, αξεσουάρ δημιουργούν πρωτόγνωρα σύνολα.

Νέες γραμμές, νέες κατευθύνσεις στο χώρο των σκούτερ είναι, λοιπόν, από τα παρελκόμενα του Honda ADV150, το οποίο η Ευρώπη αναμένει με ανοικτές αγκάλες. Ίσως του χρόνου να το δούμε στα μέρη μας… αυτό τουλάχιστον ελπίζουμε.

X