Η τσιγκουνιά… είναι μαγκιά!
*Τετράχρονος, αερόψυκτος, ψεκαστός κινητήρας * Κατανάλωση 2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα! * Τιμή κοντά στα 1.500 ευρώ * Συνδυαζόμενα φρένα * Διαθέσιμο με 16άρηδες ή 14άρηδες τροχούς
Όπως λέει και το διαφημιστικό του καταστήματος ηλεκτρικών ειδών “η τσιγκουνιά είναι μαγκιά”, πλέον, μόνο που σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για το νέο σούπερ-οικονομικό σκούτερ της Honda, το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα μόλις χθες, Δευτέρα 6 Νοεμβρίου, για το Σαλόνι του Μιλάνο. Όπως σωστά είχαμε δημοσιεύσει σε δύο ξεχωριστά άρθρα στο SCOOTERNET στις 28 Σεπτεμβρίου και στις 10 Οκτωβρίου οι πληροφορίες μας επιβεβαιώθηκαν. Μετά το Honda Vision 110 (το οποίο η Honda ονομάζει σκέτο Vision, χωρίς τον κυβισμό) έρχεται η σειρά του ακόμα πιο οικονομικού, σε τιμή αγοράς και κατανάλωσης καύσιμου, Ηonda Vision 50.
To Vision 50 είναι το πρώτο τετράχρονο 50άρι της Honda μετά το ιδιόμορφο Zoomer 50 με το εμφανές σωληνωτό πλαίσιο – που κόστιζε ούτε λίγο ούτε πολύ 2.600 ευρώ, τιμή που σίγουρα δεν το βοήθησε να γίνει δημοφιλές στην αγορά, όπως επίσης και η μονή σέλα που δεν φιλοξενούσε δεύτερο άτομο. Αντίθετα το Vision 50, όπως και το Honda Vision 110, είναι σχεδιασμένο με στόχο να μπορεί να φιλοξενήσει και δεύτερο άτομο στη σέλα του. Η τιμή του Vision 50 θα βρίσκεται κοντά στην περιοχή των 1.600 ευρώ (σημ. τελικά ανακοινώθηκε υψηλότερη) , ένα ποσόν που είναι φανερό ότι δεν έχει καμία σχέση με τα 2.600 ευρώ που κόστιζε το Zoomer…
Έχοντας ήδη οδηγήσει το Honda Vision 110, μπορούμε να φανταστούμε ότι και το 50άρι αδελφάκι του θα είναι το ίδιο σταθερό, με καλή οδική συμπεριφορά, αφού μοιράζονται – σύμφωνα με τις διαστάσεις και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρία – πλαίσιο και αναρτήσεις.
Η Honda θέλοντας να προσαρμόσει το νέο σκούτερ στις ανάγκες της Ευρώπης (π.χ. δρόμοι με πλακόστρωτα, που συναντώνται σε πολλές πόλεις της Γηραιάς Ηπείρου) προσφέρει το Vision 50 και με 16άρηδες τροχούς, εκτός από την έκδοση με τους τροχούς 14 ιντσών. Η σέλα στο μοντέλο με τους 16άρηδες τροχούς φτάνει τα 785 χιλιοστά και σε αυτό με τους 14άρηδες τροχούς στα 760 χιλιοστά. Το βάρος αγγίζει τα 100 κιλά, με κατανομή βάρους 40 μπροστά και 60 πίσω.
Ο κινητήρας είναι αερόψυκτος, έτσι ώστε να μην είναι φθηνότερος στην κατασκευή και συγχρόνως να είναι λιγότερο πολύπλοκος και ελαφρύτερος σε σχέση με έναν υδρόψυκτο. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό (PGM-FI ) και η ιπποδύναμη ανακοινώνεται στους 3,4 ίππους, στις 7.000 σ.α.λ με μέγιστη ροπή τα 3.5 χιλιογραμμόμετρα στις 6.750 σ.α.λ. Οι διαστάσεις του μονοκύλινδρου κινητήρα είναι υποτετράγωνες, στα 37.8 x 44mm και ο κυβισμός στα 49,0 cc. Με την κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 2,0 περίπου λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα, το 5,5 λίτρων ντεπόζιτο θα είναι ικανό να δώσει αυτονομία 280 χιλιομέτρων.
Τα φρένα είναι γεφυρωμένα, δηλαδή συνδυάζονται, με την αριστερή μανέτα να ενεργοποιεί και τον μπροστινό δίσκο, (Combined Braking System – CBS) εκτός από το οπίσθιο ταμπούρο των 130 χιλιοστών. Το CBS είναι ένα σύστημα που βοηθά ιδιαίτερα τους αρχαρίους, αλλά και το φρενάρισμα σε συνθήκες με μικρή πρόσφυση (βλ. γλιστερούς δρόμους, βροχή, κ.λπ.)
Επίπεδο πάτωμα, θήκες στην ποδιά και χώρος για ένα φουλφέις κράνος κάτω από τη σέλα, αλουμινένια βάση για μπαγκαζιέρα, μαζί με αναδιπλούμενα μαρσπιέ, ολοκληρώνουν το Honda Vision 50, ένα σκούτερ που θα είναι κοντά μας μέχρι το τέλος της χρονιάς σε πέντε χρωματισμούς: Μαύρο, άσπρο, γκρι, μπλε και κόκκινο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
---|---|
ΤΙΜΗ: | 1.500 ευρώ, (κατά προσέγγιση) |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, 49cc, με ψεκασμό |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 3,4 ίπποι, στις 7.000 σ.α.λ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Τηλεσκοπικο πιρούνι/ Δυο αμορτισέρ |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δίσκος 220 χιλ. / Ταμπούρο 130 χιλ., συνδυαζόμενα CBS |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Έκδοση 14'' 80/90-14 90/90-14, Έκδοση 16'' 80/90-16 90/90-16 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.284mm(1.255 χιλ. – 14 ίντσες) |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | 785 χιλ. (760 χιλ.- 14 ίντσες ) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 5.5 λίτρα |
ΒΑΡΟΣ: | 100 κιλά |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: | Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 3483300 |