fbpx

NEO: HONDA SCOOTER 50, ΓΙΑ ΤΟ 2012

ΣTA ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ 125 IDLE STOP

Ρίχνοντας μια ματιά στα μοντέλα της Honda και ειδικά στη γκάμα των σκούτερ, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η μεγάλη εταιρία, δεν διαθέτει scooter 50 κυβικών στη γκάμα της… πέραν του Zoomer 50. Η ελληνικότατη κρίση που διανύουμε – απαιτεί πλέον από πολλούς να κατεβάσουν τον πήχη των επιθυμιών τους (για κάτι μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό) και περάσουν σε μικρότερους κυβισμούς και ίσως τα 50άρια. Την τελευταία δηλαδή λύση καθημερινής μετακίνησης, πριν το λεωφορείο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, που δεν είναι άλλη από τα παλιά, καλά, πιστά και οικονομικά… πενηντάρια.

Honda Zoomer 50, το μοναδικό 50άρι σκούτερ της Honda, το οποίο μάλιστα έρχεται κατόπιν παραγγελίας

Η Honda, που τόσο πολύ εργάζεται πάνω στο project “oικονομία καυσίμου” όπως είδαμε πρόσφατα, δηλαδή στο Honda PCX 125 Idle Stop και στον νέο καινούργιο παγκόσμιο 125άρη κινητήρα για σκούτερ, σκοπεύει να παρουσιάσει μέσα στο 2012 ένα οικονομικό 50άρι σκούτερ.  Στην Ελλάδα μέχρι πρόσφατα μπορούσε να αγοράσει το πρωτότυπης, “γυμνής” εμφάνισης, Honda Zoomer 50, που ήταν και το μοναδικό 50άρι σκούτερ, σε μια τιμή όμως ξεπερνούσε πολλά 125άρια. Η τιμή του που έφτανε τα 2.600 ευρώ ήταν μάλιστα πολύ παραπάνω από τα 2.125 ευρώ που έκανε το Honda Lead 110, αλλά και το νεοφερμένο “σούπερ-οικονομικό” Honda Vision 110, που κοστίζει 1.940 ευρώ. Αυτή τη στιγμή το Zoomer 50 μπορεί να το αποκτήσει κάποιος μόνο κατόπιν παραγγελίας.  Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα κλασικής εμφάνισης σκούτερ – όχι σαν το αντισυμβατικό Zoomer δηλαδή – με τετράχρονο κινητήρα 50 κυβικών θα εμφανιστεί μέσα στο 2012, το οποίο όπως είναι φυσικό θα κοστίζει λιγότερο από το Vision 110. Υπολογίστε ένα ποσό μεταξύ των 1.500 με 1.700 ευρώ.

Ιδού τα σχέδια που πατεντάρισε η Honda τον Φεβρουάριο που μας πέρασε

Στις αρχές του 2011 (τον Φεβρουάριο) η Honda πατεντάρισε τις γραμμές ενός μικρού, ρετρό σκούτερ, που δεν ήταν άλλο από το παλιό, γνωστό μας από παράλληλες εισαγωγές, Giorno που είχε παρουσιαστεί το 1992. Οι πατέντες αφορούν στο συνολικό σχήμα και τις γραμμές του Giorno και η κινητικότητα αυτή ίσως να προλειαίνει το έδαφος για την παρουσίαση του οικονομικού 50άρη κινητήρα πάνω σε ρετρό σκούτερ.

Αυτή τη μορφή μπορεί να έχει το 50άρι της Honda. Στη φωτό το Metropolitan 50, όπως ονομάζεται το Giorno στις ΗΠΑ

Bάση για τον κινητήρα του 2012 μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ο υπάρχων κινητήρας του Zoomer (4βάλβιδος, υδρόψυκτος, με ψεκασμό), που ήταν έτσι κι αλλιώς οικονομικός στα καύσιμα, ο οποίος θα μπορούσε να δεχθεί κάποιες βελτιώσεις, όπως για παράδειγμα το σύστημα idle stop.

Πρώτης τάξεως βάση για τον νέο κινητήρα του 2012 μπορεί να αποτελέσει αυτός του Zoomer

Yπάρχει βέβαια και το Honda Today 50 που κυκλοφορεί στην Αυστραλία