fbpx

PIAGGIO BEVERLY 350 SPORT TOURING, Δοκιμή στην Ευρώπη

Ανασκόπηση: Tι γράφουν τα Ευρωπαϊκά περιοδικά

Λόγω του ότι δεν θα οδηγήσουμε σύντομα το Piaggio Beverly SportTouring 350, συλλέγουμε τα σημαντικότερα σχόλια από ευρωπαϊκά περιοδικά, που είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το νέο σκούτερ της Piaggio. Πιστοί στο βωμό της επικαιρότητας σας τα μεταφέρουμε.

ΓΑΛΛΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

“Λέγεται 350, είναι 330. Η πολιτική του downsizing των αγαπητών αυτοκινητάδων έρχεται στον κόσμο των δύο τροχών. Ισχυρίζεται ότι έχει τη δύναμη ενός 400αριού που συνδυάζεται με τις εκπομπές καυσαερίων και το κόστος συντήρησης ενός 300αριού”.

“Έχει πέσει δίαιτα (σημ. σε σχέση με το Beverly 400) πάνω στο 350 και το βάρος φτάνει τα 177 “ξερά” κιλά”.

“Η παραδοσιακή σέλα δύο επιπέδων, εγγυάται άνεση για τον αναβάτη, και λιγότερη άνεση για τον συνεπιβάτη”.

“Ο κινητήρας ανεβάζει γρήγορα στα 120 και τα 140 έρχονται εύκολα. Όταν ανοίγεις το γκάζι το Beverly ‘ακούει’ χωρίς να βαρυγκωμά. Ακόμα και με δύο άτομα. Επίσης ενισχυμένη είναι η επιτάχυνση σε σχέση με τον παλιό κινητήρα”.

“Με 20 κιλά λιγότερα από πριν και ισορροπημένη κατανομή κιλών το σκούτερ είναι ευέλικτο.

“Παρότι ο μπροστινός τροχός είναι 16 ιντσών το Beverly Sport Touring 350 ξαφνιάζει με την ευελιξία του”.

“Μεγάλωσε o κινητήρας και εμφανίζει κραδασμούς στις χαμηλές στροφές”.

“Σε μια ευθεία καταφέραμε να δούμε 160 χιλιόμετρα την ώρα στο κοντέρ και 150 πραγματικά χ.α.ω στο GPS”.

“Μόλις σταθεροποιηθεί στην στροφή κρατάει την τροχιά του σαν κλειδωμένο και είναι ακριβές στην πορεία του”.

“Τα φρένα είναι αποτελεσματικά, αλλά τους λείπει η προοδευτικότητα”.

“Η προστασία από τον αέρα είναι πολύ καλή. Η πίεση του αέρα περνάει από την κορυφή του κράνους και κατεβαίνει κάτω από τους ώμους”.

“Το ABS του Beverly δεν είναι το πιο αποτελεσματικό σύστημα φρένων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι σήμερα, αλλά βρήκαμε ότι αποδίδει καλά, κι αυτό γιατί δεν ενεργοποιείται το ABS πολύ εύκολα”.

Θετικά στοιχεία: Θέση οδήγησης. Ύπαρξη συστήματος ASR. Επιτάχυνση.

Αρνητικά στοιχεία: Θέση συνεπιβάτη. Χώρος για τα πόδια. Φρένα χωρίς προοδευτικότητα

ΙΤΑΛΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

“Αν περιοριστούμε στην αισθητική αξιολόγηση, πρέπει να πούμε ότι οι αλλαγές είναι πολύ λίγες. Από μηχανολογικής πλευράς όμως θα τις θεωρήσουμε επαναστατικές.”

“Οδηγήσαμε μέσα σε έντονη βροχή γύρω από την περιοχή της Πίζας και σ’ αυτές τις συνθήκες το σύστημα αντι-σπινιαρίσματος δούλευε γρήγορα, χωρίς απότομα κοψίματα της τροφοδοσίας, χωρίς να επηρεάζει την πορεία του σκούτερ, αφού είναι προοδευτική η λειτουργία του”.

“Η συνολική συμπεριφορά του Beverly 350 αποδεικνύεται πολύ Sport Touring όπως και το όνομά του. Παρ’ όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί στο να δημιουργήσουν ένα σκούτερ με καλά χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς, λόγω της σχεδίασής τους (βαρύς κινητήρας/ψαλίδι και “κρεμαστό” πλαίσιο για να δημιουργείται χώρος για τα πόδια) τα δυναμικά χαρακτηριστικά έχουν βελτιωθεί, με το βάρος να μεταφέρεται στον μπροστινό τροχό – στοιχείο που ευνοεί το κράτημα”.

“Ακόμα και σε τελική ταχύτητα (το κοντέρ ακουμπάει τα 150 χ.α.ω) η σταθερότητα είναι μεγάλη, ενώ αισθάνεσαι ασφάλεια λόγω των συστημάτων ασφαλείας ABS και ASR.”

“Ο συμπλέκτης που λειτουργεί μέσα σε λάδι βελτιώνει την μετάδοση της δύναμης και εξαλείφει τα μικρο-σκορτσαρίσματα στην επιτάχυνση.

“Bρήκαμε τα φρένα να μην έχουν δύναμη, παρόλο που οι δίσκοι μπροστά και πίσω είναι μεγάλοι, η αρχική δύναμη στο πάτημα της μανέτας δεν είναι η καλύτερη και θέλει να εξασκήσεις πίεση.”

“Από το ρελαντί μέχρι τα 80 χ.α.ω, η επιτάχυνση είναι γρήγορη και από κει και πάνω το Beverly ανεβάζει ταχύτητα αργά μέχρι τα 140. Με επιμονή η βελόνα φτάνει μέχρι τα 160 χ.α.ω. Ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες η σταθερότητα του συνόλου είναι πολύ καλή”.

“Πολύ καλή είναι η ροπή στις μεσαίες στροφές, που μεταφέρεται μέσω μιας προοδευτικής μετάδοσης, προσφέροντας οδηγική απόλαυση”.

“Η θέση οδήγησης δίνει άνεση, με το τιμόνι τοποθετημένο κάπως ψηλά”.

“Στο πάτημα των φρένων με δύναμη, ενεργοποιείται το ABS και ο παλμός που επιστρέφει στις μανέτες είναι διακριτικός”.

Θετικά στοιχεία: Εμφάνιση και φινίρισμα. Επιδόσεις κινητήρα. Συστήματα ασφαλείας ABS και ASR. Πολυχρηστικότητα πόλη/ταξίδι. Κράτημα.

Αρνητικά στοιχεία: Φρένα, Απόσταση από το έδαφος από την αριστερή πλευρά (βρίσκει όταν πλαγιάζει).

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ