Το Crossover Scooter πιο προσιτό
Το μεσαίου κυβισμού Kymco DT X360 σκούτερ adventure crossover, με τις δυνατότητες κίνησης εντός και εκτός ασφάλτου, μειώνει την τιμή του στην πληρωμή τοις μετρητοίς.
Η συνολική εμφάνιση του Kymco DT X360, τα ελαστικά μικτής χρήσης και το ρύγχος μπροστά παραπέμπουν σε dual sport (διπλής χρήσης ασφάλτου-χώματος) μοτοσυκλέτα, ενώ το φαρδύτερο τιμόνι και η υψηλή θέση οδήγησης δίνουν το πλεονέκτημα στις εκτός ασφάλτου διαδρομές.
Όπως είναι γνωστό ο αριθμός 360 δεν υπονοεί τον κυβισμό του, αλλά τη δυνατότητά του να κινηθεί προς πάσα κατεύθυνση (360°) ανεξάρτητα από τον τύπο οδοστρώματος που θα κληθεί να διασχίσει.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που όταν η άσφαλτος τελειώσει, δεν θα πει όχι στην περιπέτεια και τις αναζητήσεις σε χωματόδρομους, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να φτάσει εκεί που θέλει, όσο απομακρυσμένο κι αν είναι το μέρος που έχει διαλέξει.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός G5-SC της Kymco, υγρόψυκτος 321cc προδιαγραφών Euro5, με τετραβάλβιδη κεφαλή και 1ΕΕΚ, ο οποίος αποδίδει 28,6 ίππους στις 7.500rpm και 29,3Nm ροπής στις 5.750rpm.
Έχει υποστεί αλλαγές στη χαρτογράφηση της κεντρικής μονάδας και στον ψεκασμό της Bosch, και είναι ρυθμισμένος έτσι ώστε να αποδίδει την ισχύ του απόλυτα γραμμικά και με τη ροπή να αποδεικνύεται πλούσια από τις πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Πρόκειται για έναν κινητήρα με αξιοπιστία και μεγάλη οικονομία τόσο στην κατανάλωση καυσίμου όσο και στη συντήρησή του (service).
Το Kymco DT X360 διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5 λίτρων, προσφέροντας αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα, ενώ σχεδιαστικά διαφοροποιείται σε σχέση με το ιδιαίτερα επιτυχημένο “αδελφό” Downtown 350, έχοντας αποκτήσει πλαστικά με μεγαλύτερη επιφάνεια και περισσότερες γωνίες, όπως και τελείως νέα σχεδίαση των full LED φωτιστικών σωμάτων (διπλός προβολέας τεχνολογίας DRL), της ζελατίνας, της καρίνας, του τελικού της εξάτμισης και της σέλας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης Δοκιμή Kymco DT X360
Το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τη μάσκα, το μινιμαλιστικό φτεράκι, τα αλουμινένια προστατευτικά στην εξάτμιση, τα “χωμάτινα” number plate στα πλαϊνά καπάκια και η τύπου Adventure ζελατίνα του φέρινγκ, χαρίζουν “αέρα περιπέτειας” στο σύνολο, καθιστώντας το νέο DT X360 μοναδικό στο είδος του.
Και επειδή ο διττός χαρακτήρας απαιτεί σκληροτράχηλη κατασκευή, το πλαίσιο είναι ενισχυμένο στα σημεία καταπόνησης αλλά και με γεωμετρικά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά σε κάθε έδαφος.
Τα φρένα απαρτίζονται από δύο κυματιστούς δίσκους με τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο με διπίστονη πίσω, σωληνάκια υψηλής πιέσεως, με τον έλεγχο της ασφαλούς απόδοσής τους να έχει αναλάβει η πλέον σύγχρονη μονάδα ABS της Bosch.
Η σχεδίαση της ανάρτησης έχει γίνει με μέλημα τη λειτουργία εντός και εκτός ασφάλτου, διαθέτοντας μεγαλύτερες διαδρομές, πιο σκληρά ελατήρια και νέες αποσβέσεις σε επαναφορά και συμπίεση.
Οι τροχοί είναι 14 και 13 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα, οι ενισχυμένες αλουμινένιες ζάντες είναι νέας σχεδίασης και τα ελαστικά διπλής χρήσης είναι διαστάσεων 120/80-14 και 150/70-13.
Ο πίνακας των οργάνων αποτελείται από μία ευμεγέθη έγχρωμη ψηφιακή οθόνη με πλήρη πληροφόρηση, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.
Με γνώμονα την ασφάλεια, το DT X είναι εξοπλισμένο με δικάναλο ABS και απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) που είναι σημαντικό στην κίνηση εκτός δρόμου, και τα δύο με την υπογραφή της Bosch.
Με βασικό του στόχο την ευχρηστία, το μοντέλο διαθέτει αποθηκευτικό χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη τύπου φουλφέις, ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι, δύο θύρες USB (μία στο ντουλαπάκι και μία στο κέντρο του τιμονιού), αλλά και αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη με ελαστικά παρεμβύσματα.
Η προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης του νέου Kymco DT X360 ABS/TCS έχει καθοριστεί στα 5.745 €, για πληρωμή τοις μετρητοίς, από τα 5.995 €, που είναι η κανονική του τιμή.
Περισσότερες πληροφορίες: 210-2585991 και στην ιστοσελίδα www.kymco.gr