Ο 350άρης κύβος ερρίφθη…
Mε δεδομένη την “αναβάθμιση” των maxi scooter 300αριών που γίνονται “350”, μετά τη Honda (με τα Forza και SH350) δέχεται και η Kymco την πρόκληση και κάνει το βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας το Agility 350i του 2022, με κινητήρα 321cc.
Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας του Kymco Agility 350i, τύπου “G5 SC” της ταϊβανέζικης εταιρίας, είναι ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιεί το νέο Urban Adventure Kymco DT X360.
Στο σαλόνι του Μιλάνου EICMA 2021 η Kymco αναβάθμισε τη γκάμα των σκούτερ της, συμπεριλαμβανομένης και της οικογένειας των Agility και πιο συγκεκριμένα το κορυφαίο μοντέλο της, που έγινε πλέον Agility 350i.
Το Kymco Agility 300 παρουσιάστηκε μόλις το 2019 – και πάλι στο σαλόνι του Μιλάνου – αποτελώντας τον εκπρόσωπο της εταιρίας στη δημοφιλή κατηγορία των ψηλόροδων σκούτερ πόλης μεσαίου κυβισμού.
Τώρα, με την τελευταία αναβάθμιση, το Agility αφήνει τον προηγούμενο κινητήρα και μεγαλώνει σε κυβισμό, περνώντας από τα 274 cc στα 321 cc του κινητήρα G5 SC.
Οι τιμές ισχύος και ροπής είναι στους 27,2 ίππους (20 kW) στις 7.500 rpm και στα 29,3 Nm στις 5.500 rpm αντίστοιχα.
Οι μεγάλης διαμέτρου τροχοί (16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω), μαζί με το συμβατικό πιρούνι και τα δυο αμορτισέρ πίσω, αναλαμβάνουν το καθήκον να φιλτράρουν τις ανωμαλίες της ασφάλτου.
Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/70-16 μπροστά και 140/70-14 πίσω.
Για την επιβράδυνση η Kymco έχει εξοπλίσει το Agility 350 με δύο δίσκους, έναν για κάθε τροχό, 300 mm μπροστά και 240 mm πίσω, οι οποίοι προφανώς υποστηρίζονται από σύστημα ABS.
Οι τεχνικές προδιαγραφές αναφέρουν ρεζερβουάρ χωρητικότητας 13 λίτρων, 810 mm ύψος σέλας, 177 κιλά βάρος χωρίς υγρά.
Το νέο Kymco Agility 350i διατηρεί την πετυχημένη, μοντέρνα και σπορ εμφάνιση του 300, με μόνη διαφορά απ’ ό,τι διακρίνουμε, στο τελικό εξάτμισης και το προστατευτικό της τμήμα.
Στο 350 συναντάμε επίσης την θύρα φόρτισης USB και το σύστημα Noodoe Navigation που προσφέρει διασυνδεσιμότητα με smartphone, μεταδίδοντας δεδομένα πλοήγησης καθώς και διαχείριση κλήσεων και ειδοποιήσεων.
Τα συστήματα ανάφλεξης και ξεκλειδώματος του τιμονιού λειτουργούν χωρίς κλειδί (Keyless), ενώ όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.
Τώρα όσον αφορά τον χαρακτήρα του, το Kymco Agility 350i 2022 θα μπορούσε να οριστεί ως Urban GΤ, ενώ δεν λείπει η ζελατίνα πάνω από το τιμόνι και οι προστατευτικές χούφτες στα άκρα του τιμονιού.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα φιλοξενεί δύο κράνη (το ένα ανοικτό) ενώ τα μαρσπιέ δεξιά-αριστερά του κεντρικού τούνελ έχουν ικανό χώρο για τα πόδια του αναβάτη.
Το Kymco Agility 350i θα φτάσει στις αγορές της Ευρώπης μέσα στο 2022, χωρίς να έχει οριστεί η ακριβής ημερομηνία, ενώ η τιμή του αναμένεται να είναι ανταγωνιστική.