Γιατί όχι και στην Ελλάδα;
Βλέποντας κάποιος την γκάμα και τις τιμές των σκούτερ της Suzuki στην Ελλάδα παρατηρεί κάτι σημαντικό: δεν υπάρχει σκούτερ της ιαπωνικής εταιρίας που να στοιχίζει λιγότερο από 3.200 ευρώ. Το φθηνότερο σκούτερ της Suzuki είναι δηλαδή το Sixteen 150. Με δεδομένη την ανάγκη που υπάρχει λόγω κρίσης, για ένα φθηνό, οικονομικό μέσο μετακίνησης, δηλαδή ένα μικρό σκούτερ, το SCOOTERNET έψαξε, “κουράστηκε”, βρήκε και προτείνει (σαν σλόγκαν διαφήμισης ακούγεται…). Ιδού λοιπόν το Suzuki Access 125.
Το Suzuki Access 125 διαθέτει συμπαθητική εμφάνιση, μικρούς τροχούς, χαμηλό ύψος σέλας, τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, χώρο κάτω από τη σέλα, κεντρικό διακόπτη ασφαλείας… αλλά το κυριότερο χρησιμοποιεί τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα.
Ο τελευταίος είναι 125 κυβικών, αποδίδει τους καθόλου άσχημους 8,5 ίππους στις 7.000 στροφές, τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ και διαθέτει εκκίνηση με μίζα και… μια πολύ χρήσιμη μανιβέλα.
Οι τροχοί του είναι 10άρηδες και τα φρένα του ταμπούρα μπροστά και πίσω. Το ύψος σέλας φτάνει τα 780 χιλιοστά και το βάρος τα 115 κιλά. Με δεδομένο ότι κατασκευάζεται, σε εργοστάσιο της Suzuki στην Ινδία – όπως εξ’ άλλου και παλαιότερα το οικονομικό σκούτερ της Honda, το Lead 110 (και όχι μόνον) – η τιμή του δεν μπορεί παρά να είναι χαμηλή.
Αν υποθέσουμε πως θα είχε μια τιμή κάτω από 1.700 ευρώ θα αποτελούσε ένα πρώτης τάξεως όπλο για να μπει η Suzuki δυναμικά στην οικονομική μερίδα των σκούτερ στη χώρα μας.