fbpx

YAMAHA D’ELIGHT 125, 2017: To μικρό της πόλης

To D’elight ενηλικιώθηκε

*Μεγαλύτερο μέγεθος *Νέο πλαίσιο και εμφάνιση * Νέος κινητήρας Blue Core 125 κυβικών *Χώρος κάτω από τη σέλα *Συνδυαζόμενα φρένα *Τροχός 12” μπροστά και 10” πίσω

Η εταιρία των τριών διαπασών αλλάζει εντελώς το μικρό σκούτερ πόλης σε στυλ ρετρό που ακούει στο όνομα Yamaha D’elight 125, το μεγαλώνει και σε όγκο και σε κυβισμό, διατηρώντας το παράλληλα τις compact διαστάσεις του.

Παράλληλα απέκτησε μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα αλλά και έναν οικονομικό εξελιγμένο κινητήρα Blue Core που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4 και διαθέτει πλέον 125 κυβικά

yamaha_delight_125_2017_1yamaha_delight_125_2017_3

Με το σλόγκαν Urban Mobility (αστική κινητικότητα-μετακίνηση) η Yamaha φέρνει στην Ευρώπη ένα ακόμα σκούτερ που κυκλοφορούσε εδώ και καιρό στην αγορά του Βιετνάμ – σαν Yamaha Acruzo – και της Ασίας.

Το νέο D’elight 125 παραμένει ένα μικρό, ρετρό, κομψό και οικονομικό σκούτερ για μετακινήσεις στην πόλη, όπως και ο προκάτοχός του το Yamaha D’elight 110.

Σημειώστε βεβαίως ότι τους κυβισμούς δίπλα στο όνομα τους προσθέτουμε εμείς μια και η Yamaha προτιμά να τα αποκαλεί απλώς “Ντηλάιτ”, σκέτο…

yamaha_delight_125_2017_4 yamaha_delight_125_2017_7
Το Yamaha D’elight 125 έχει μικρό βάρος μόλις 99 kg (πλήρες υγρών) και σε συνδυασμό με τις μικρές συνολικά διαστάσεις του γίνεται πρακτικό και εύκολο για όσους μετακινούνται συχνά στην πόλη.

Με μικρό μεταξόνιο 1.275 mm, και χαμηλό ύψος σέλας γίνεται μια καλή επιλογή για νέους αναβάτες.

yamaha_delight_125_2017_2

Με ελαφρώς αλλαγμένη εμφάνιση από το παλαιότερο μοντέλο διαθέτει μια μαύρη “μάσκα” στην ποδιά σχήματος V που χαρίζει στο D’elight 125 πιο έντονο χαρακτήρα. Το ευρύχωρο επίπεδο δάπεδο και η σέλα στα 800 mm (ύψος από το έδαφος) δημιουργούν ένα εύχρηστο σύνολο,

Ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση του συνεπιβάτη, με αναδιπλούμενα μαρσπιέ αλουμινίου που διαθέτουν μηχανισμό ανοίγματος με κουμπί, αλλά και εύχρηστη χειρολαβή για τη στήριξη του.

yamaha_delight_125_2017_5 yamaha_delight_125_2017_10

Οι μηχανικοί της Yamaha δημιούργησαν έναν νέο κινητήρα χρησιμοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία Blue Core της εταιρείας.

Με στόχο την αύξηση της απόδοσης καύσης, τη βελτίωση της απόδοσης ψύξης και τη μείωση των απωλειών ιπποδύναμης, επιτεύχθηκαν βελτιωμένες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου.

yamaha_delight_125_2017_blue_core_engine
Ως αποτέλεσμα αυτής της σχεδιαστικής προσέγγισης Blue Core, το D’elight πετυχαίνει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που σε συνδυασμό με τη χρήση του ρεζερβουάρ καυσίμου 5,5 λίτρων (ανεφοδιασμός και τάπα γίνονται από το αριστερό μέρος της ποδιάς) δίνουν μεγαλύτερη αυτονομία από πριν.

yamaha_delight_125_2017_9
Το Yamaha D’elight 125 διαθέτει μπροστινό τροχό 12 ιντσών και οπίσθιο τροχό 10 ιντσών.

Το μπροστινό δισκόφρενο διαμέτρου 180 mm και το πίσω ταμπούρο διαμέτρου 130 mm χρησιμοποιούν το “Ενοποιημένο σύστημα πέδησης” (UBS) για ομαλή και ελεγχόμενο φρενάρισμα χωρίς μπλοκαρίσματα των τροχών.

Οι ελαφρές χυτές ζάντες 6 μπράτσων φορούν ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά που συνεισφέρουν στην οικονομία καυσίμου μέσω της μείωσης της αντίστασης κύλισης.

yamaha_delight_125_2017_6
Το νέο D’elight είναι εξοπλισμένο με έναν μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, με ειδικά σχεδιασμένο τετράγωνο σχήμα και επίπεδο κάτω μέρος, στο οποίο χωρά ένας φορητός υπολογιστής 13″ ή ένα κράνος full-face, σύμφωνα με την εταιρία, αλλά σε φωτογραφίες έχουμε δει να χωράει και δεύτερο (ανοικτό) κράνος.

Το σκουτεράκι διαθέτει επίσης έναν πρακτικό γάντζο στην ποδιά ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά μικρών τσαντών. Για μεγαλύτερη ασφάλεια, ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει αντικλεπτική φραγή.

yamaha_delight_125_2017_11

Ο κομψός πίνακας οργάνων διαθέτει ένα ευανάγνωστο ηλεκτρονικό ταχύμετρο με φωτιζόμενη βελόνα, καθώς και μια ψηφιακή οθόνη LCD με ρολόι, χιλιομετρητή, μετρητή καυσίμου και μετρητή οικονομίας καυσίμου.

Το Yamaha D’elight 125 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: κόκκινο, μαύρο και λευκό και θα έρθει στην αγορά τον Μάρτιο του 2017.

Yamaha D’elight 125 – Βασικά χαρακτηριστικά
Νέo πλαίσιο
Χαμηλό βάρος μόνο 99 kg (πλήρες υγρών) για εύκολο χειρισμό και επιδόσεις
Οικονομικός και αξιόπιστος νέος κινητήρας Blue Core 125 κ.εκ.
Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Μπροστινός τροχός 12 ιντσών και πίσω τροχός 10 ιντσών για ισορροπημένο χειρισμό
Μακρύτερο μεταξόνιο 1.275 mm
Ενοποιημένο σύστημα πέδησης (UBS), μπροστινό δισκόφρενο 180 mm / πίσω ταμπούρο 130 mm
Χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για κράνος
Ρεζερβουάρ καυσίμου 5,5 λίτρων
Συμμόρφωση με το πρότυπο EU4

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ