Ο κυνηγός της μοναδικότητας
Ε, ρε τι έχει να γίνει στο μέλλον… αφού μόλις εμφανίστηκαν στην Αυστραλία τα πρώτα custom scooter παραγωγής στον κόσμο! Λέγονται Hunter Scooters και είναι μακριά, χαμηλά με φαρδύ πίσω λάστιχο. Α, ναι και τελείως γυμνά.
Μοτοσυκλέτα φάε τη σκόνη των σκούτερ! Ή μάλλον αφού πρώτα τα σκούτερ έφαγαν τη σκόνη των μοτοσυκλετών, πρωτοπορώντας με εκπληκτικές custom δημιουργίες και αργότερα βγήκαν στην αγορά με περιορισμένη παραγωγή, τώρα και τα σκούτερ ακολουθούν την συγκεκριμένη μόδα-τάση.
Το Hunter Scooter είναι ένα σκούτερ με κινητήρα 150cc σκούτερ, που εκτός από τα βλέμματα στο δρόμο δεν τραβάει και την αστυνομία και τις κλήσεις, μιας και είναι road legal όπως λένε στην Αυστραλία, δηλαδή κινείται νόμιμα στο δρόμο.
Όταν λέμε ότι ένα δίτροχο “είναι custom” εννοούμε ότι είναι κατασκευασμένο-μετασκευασμένο σύμφωνα με προσωπικές προτιμήσεις και δεν βγαίνει από σχεδιαστήρια μεγάλων εταιριών.
Το Hunter Scooter που δημιουργήθηκε με έμπνευση από τη γιαπωνέζικη σχολή μετασκευασμένων που μετά πέρασε στην Αμερική και εκφράστηκε πάνω στα φτιαγμένα Honda Rukus των Αμερικανών σκουτεριστών. Είναι χαμηλό, “τεντωμένο”, ξεχειλωμένο με φαρδύ πίσω ελαστικό.
Η Hunter είναι μια νέα αυστραλιανή εταιρεία που αυτοαποκαλείται “boutique για σκούτερ και τον αναβάτη του” και ήθελε να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό.
Η παραγωγή των Hunter Scooter περιορίζεται σε επτά δεκάδες κομμάτια ανά έτος προς το παρόν, με τη δυνατότητα να τοποθετήσει κάποιος πάνω στο σκούτερ την προσωπική του προτίμηση, μέσα από ατελείωτες επιλογές εξαρτημάτων και λύσεων.
Παράλληλα η κατοχή Hunter σύμφωνα με τους κατασκευαστές, πέρα από βόλτες, μπορεί επίσης να προσφέρει ένα ωραίο χόμπι, αφού μπορεί κάποιος να σπαταλήσει πολλές δημιουργικές ώρες με μαστορέματα (καλά αυτό εμείς το κάνουμε και με τα μηχανάκια μας που χαλάνε…) προσθέτοντας διάφορα κάστομ αξεσουάρ.
Η εμφάνιση του Hunter Scooter ιστορικά προέρχεται από τους δρόμους του Τόκιο και τη σχολή custom scooter του τέλους της δεκαετίας του 1990, όπου η πρωτοτυπία του σκούτερ του, όριζε και τον χαρακτήρα του καθενός.
Αυτά τα μικρά, γιαπωνέζικα γυμνά, με εμφανές πλαίσιο, σκούτερ μετατράπηκαν σε αξιοθέατα με δύο τροχούς στο δρόμο: με την προσθήκη κιτ αύξησης κυβισμού και μάκρυμα του μεταξονίου, τις σπορ εξατμίσεις, τα μπροστά τοποθετημένα μαρσπιέ για να αποκτήσουν εμφάνιση τύπου cruiser και, το σημαντικότερο, με ένα φαρδύ λάστιχο στον πίσω τροχό.
Με μετατροπές που στοίχιζαν τρεις και τέσσερις φορές πάνω από την αξία των σκούτερ.
Το Hunter ήθελε να ξεχωρίζει μεν, αλλά να διαθέτει και μια προσιτή τιμή και μέχρι να φτάσει στην μορφή που βλέπετε έχει περάσει πολλά στάδια έρευνας και εξέλιξης.
Η Hunter – σύμφωνα με τους Αυστραλούς ιδιοκτήτες της – έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί και σε μεγάλες ποσότητες σκούτερ, μιας και η συνεργαζόμενη κινεζική κατασκευάστρια εταιρία έχει δυνατότητα παραγωγής 100.000 δίτροχων ετησίως.
Η τιμή του Hunter στην Αυστραλία φτάνει τα 4.990 δολάρια Αυστραλίας, δηλαδή κοντά στα 3.400 ευρώ, μια λογική τιμή για αυτό που είναι και τη μοναδικότητα που προσφέρει.
Εμείς πάντως δηλώνουμε ενθουσιασμένοι αφού το Hunter κινείται έξω από την πεπατημένη και πρωτοπορεί… εντόνως. Το πρώτο custom scooter παραγωγής έφτασε. Θα υπάρξει και συνέχεια, θα το δείτε...