Πρόκειται για ένα από τα ακριβότερα σκούτερ που κυκλοφορούν και μακράν το ακριβότερο 125άρι, αφού κοστίζει κοντά στις 10 χιλιάδες ευρώ και διαθέτει κινητήρα 125 κυβικών. Είναι όμως το άριστο design αυτό που κλέβει την παράσταση και όχι οι επιδόσεις.
Δημιουργήθηκε έτσι ώστε να αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο μοντέλο Βέσπα που παρουσιάστηκε το 1946, γι’ αυτό και ονομάζεται 9″46″.
Ο μπροστινός τροχός είναι 12 ιντσών, όπως και ο πίσω και δισκόφρενα υπάρχουν και στους δυο τροχούς.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
ΤΙΜΗ: | 9.990 ευρώ |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Tετράχρονος, αερόψυκτος, μονοκύλινδρος 4-χρονος 3-βάλβιδος, με ψεκασμό |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 11,4 hp, 8.750 rpm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Mονός βραχίονας ένα αμορτισέρ διαδρομής 86 mm/ Ένα αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 80mm |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δίσκος 220mm/Δίσκος 220mm (με σύστημα ABS) |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | 12 ιντσών/12 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπροστά, 130/70 πίσω) |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.405mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | - |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 8,5 lt |
ΒΑΡΟΣ: | 147kg |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: |
Piaggio Hellas, Yμηττού 259, τηλ. 210 7572 100 |