Το φρεσκάρισμα του κορυφαίου SH
Καινούργιο πλαίσιο, νέα εμφάνιση, βελτιωμένος κινητήρας, μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος και προδιαγραφές Euro4. To νέο Honda SH 300i 2015 θα είναι σύντομα κοντά μας.
Προχθές το βράδι η Honda Motor Europe ανακοίνωσε την παρουσίαση του νέου SH300i για το 2015. Το μεγαλύτερο σε κυβισμό της γκάμας των Honda SH δέχθηκε πλήθος βελτιώσεων έτσι ώστε να τοποθετηθεί εκ νέου απέναντι στον ανταγωνισμό. Βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, χώρος κάτω από τη σέλα για ένα φουλφέις κράνος, εργονομία και οικονομία καυσίμου και όλα αυτά κάτω από ένα πιο αιχμηρό και εκμοντερνισμένο κουστούμι.
Η Honda παρουσίασε το βράδι της 4ης Μαρτίου το νέο SH 300i. Με νέο πλαίσιο, μακρύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, πιο ροπάτο και πιο οικονομικό μοτέρ, νέα πλαστικά και νέα φωτιστικά σώματα.
Παραπάνω από 1 εκατομμύριο SH, όλων των κυβισμών, έχουν πωληθεί στην Ευρώπη τις τελευταίες 3 δεκαετίες και το 300άρι ήταν το τελευταίο της οικογένειας που δεν είχε ανανεωθεί.
Η Honda επαναφέρει δυναμικά το δημοφιλές SH 300 με το επίπεδο δάπεδο και τους 16άρηδες τροχούς, με νέο, ενισχυμένο πλαίσιο με μεγαλύτερο μεταξόνιο, στα 1.438mm και σχεδίαση τέτοια που μεγαλώνει τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα – έτσι ώστε να χωράει ένα κλειστό κράνος, τομέας στον οποίο έπασχε το προηγούμενο μοντέλο.
Η θέση οδήγησης έχει αλλάξει με τον αναβάτη να κάθεται σε πιο όρθια στάση, κι έτσι να ελέγχει καλύτερα το σκούτερ σε ταχύτητες πόλης. Η σέλα βρίσκεται ψηλότερα – σε σχέση με το παρελθόν – πάνω από τα 80 εκατοστά από το έδαφος, στα 805 mm για την ακρίβεια. Οι τροχοί παραμένουν 16άρηδες μπροστά και πίσω, ενώ οι νέας σχεδίασης ζάντες διαθέτουν έξι (διπλά πλέον) μπράτσα.
Ο κινητήρας του Honda SH 300i 2015 είναι ο γνωστός μονοκύλινδρος τετράχρονος, 4βάλβιδος, των 279 κ.εκ. (ο κυβισμός δεν αυξήθηκε για κάποιο λόγο) με ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI, που αποδίδει σύμφωνα με την Honda περισσότερη ροπή, στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Έτσι η κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα είναι μικρότερη, με τους μηχανικούς της εταιρίας να έχουν εργαστεί πάνω στο ίδιο μοτίβο του παρελθόντος, το οποίο έχουν αναγάγει σε επιστήμη: μικρότερες τριβές των μηχανικών μερών. Η νέα ιπποδύναμη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, ενώ ο κινητήρας του SH 300i του 2015, είναι ο πρώτος κινητήρας της Honda που πληροί τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro4.
Η εμφάνιση του SH 300i 2015 έχει ενισχυθεί και αυτή με πλήθος καλοσχεδιασμένων λεπτομερειών, με “εισαγωγή” στο ρύγχος πίσω από το χρωμιωμένο τμήμα “χαμόγελο”, ενώ τα καινούργια φωτιστικά σώματα, μπροστά και πίσω χρησιμοποιούν LED. Άλλη μια καινοτομία για το νέο Honda είναι το Smart Key, το οποίο εκκινεί τον κινητήρα και ανοίγει τη σέλα από απόσταση 2 μέτρων.
Η Honda ανακοίνωσε βάρος 169 kg (γεμάτο), ενώ οι αναρτήσεις και φρένα παραμένουν ίδια, ενώ διαθέτουν ABS στο στάνταρ εξοπλισμό.
Το SH 300i θα διατίθεται σε έξι χρωματισμούς: Pearl Cool White (λευκό), Pearl Nightstar Black (μαύρο), Matt Cynos Grey Metallic (γκρι), Moondust Silver Metallic (ασημί), Pearl Siena Red (κόκκινο), και Pearl Pacific Blue (μπλε).
Ο Michio Atsuchi, Project Leader του SH300i δήλωσε: “Το SH300i έφερε τις επιδόσεις στην γκάμα των SH μας, με δυνατή επιτάχυνση που ταιριάζει με την ευελιξία του. Η ομάδα εξέλιξης με χαρά άκουσε έναν δημοσιογράφο να περιγράφει το SH 300i σαν το απόλυτο όπλο για την Ρώμη”.
Υποθέτουμε ότι το παραπάνω ισχύει και για όλες τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πόλεις… Το μεγάλο SH της Honda θα βρίσκεται στις αγορές μέχρι το καλοκαίρι του ’15, η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να βρίσκεται κοντά στα επίπεδα των σημερινών μοντέλων.