Ελαφρύ φρεσκάρισμα
Το maxi scooter του γιαπωνέζικου οίκου, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν από τρία χρόνια, το 2011, επανέρχεται στο σαλόνι του Μιλάνου με ελαφρώς πιο επιθετικό σπορ ύφος .
Στην EICMA 2014 του Μιλάνου έκανε την παρουσίασή της η Honda Integra 750 S 001 Sport, δείχνοντας ίσως ότι η Honda είχε πληροφορίες (το πιθανότερο) για την ανανέωση του Yamaha ΤΜΑΧ 530 για το 2015. Έτσι σε μια προσπάθεια μικρο-φρεσκαρίσματος το μεγαλύτερο σκούτερ της Honda απέκτησε μια κοντή φιμέ ζελατίνα που ταιριάζει καλύτερα με το μαύρο χρώμα και τις κόκκινες λεπτομέρειες-σιρίτια που προϋπήρχαν.
Στην ήδη ενδιαφέρουσα αντίθεση που δημιουργεί το κυρίαρχο μαύρο ματ χρώμα στη σκουτερο-μοτοσυκλέτα της γιαπωνέζικης εταιρίας με το χρυσό των ζαντών, έρχεται να δώσει ακόμα περισσότερη ένταση το τελικό τμήμα της εξάτμισης που είναι φτιαγμένο από τιτάνιο και τη γνωστή εταιρία του χώρου Akrapovic.
H σέλα του νέου Integra 750 S 001 Sport έχει αφήσει το συνηθισμένο της κάλυμμα για να επενδυθεί με αλκαντάρα, τη στιγμή που τα όλα τα υπόλοιπα έχουν παραμείνει ίδια και απαράλλαχτα. Όπως για παράδειγμα ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 745cc και των 8 βαλβίδων που αποδίδει 55 ίππους στις 6.250 στροφές ανά λεπτό. Η ροπή φτάνει τα 6,8 χιλιογραμμόμετρα στις 4.750 σ.α.λ και η κατανάλωση που ανακοινώνεται από την εταιρία στα 28.9 km στο λίτρο.
Το Integra είναι εφοδιασμένο φυσικά με τον καινοτομικό διπλό συμπλέκτη και το κιβώτιο ταχυτήτων Honda DCT με τις επιλογές ‘Drive’ και ‘Sport’.
Το πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 41 mm και διαδρομή 120 mm. Η πίσω ανάρτηση τύπου Pro-Link χρησιμοποιεί ένα αμορτισέρ και αλουμινένιο ψαλίδι
Το ρεζερβουάρ χωράει 14,1 λίτρα και το βάρος του φτάνει γεμάτο τα 237 kg. Το μεταξόνιο είναι στα 1,525 mm και το ύψος σέλας στα 790 mm. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, με λάστιχα διαστάσεων 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Το scooter της Honda διαθέτει 2κάναλο ABS, κι ένα δισκόφρενο τύπου μαργαρίτα σε κάθε τροχό: διαμέτρου 320 mm, και 2έμβολη δαγκάνα μπροστά και διαμέτρου 240 mm πίσω, με δαγκάνα ενός εμβόλου.