Ανανεωμένο ήταν αισθητικά και σε σημεία το εύχρηστο σκουτεράκι πόλης της Honda με τροχούς μεσαίων διαστάσεων, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Πλεονεκτήματά του ο εξελιγμένος κινητήρας με idle stop, το χαμηλό ύψος σέλας και η το λογικό βάρος, μαζί με τα καλά φρένα. Το Honda PCX μπορούσε να το αγοράσει κάποιος σε δύο κυβισμούς 125 και 150.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
---|---|
ΤΙΜΗ: | ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 125 cc, 1ΕΕΚ, δύο βαλβίδες και ψεκασμό |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 11.7 hp, στις 8.500 σαλ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια 31 mm, διαδρομής 100 mm / Δύο αμορτισέρ πίσω, διαδρομής τροχού 75 mm |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δίσκος 220mm/ Ταμπούρο 130mm, με συνδυασμένη πέδηση |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | 14 ίντσες / 14 ίντσες (ελαστικά 90/90 μπροστά και 100/90 πίσω) |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.315 mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | 760 mm |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 8,0 lt |
ΒΑΡΟΣ: | 130 kg |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: | Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 34833000 |