fbpx

PEDROSA KAI MARQUEZ: ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΚΟΥΤΕΡ 50cc !

Από τα ψηλά… στα χαμηλά

Μπορεί οι αναβάτες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας να οδηγούν τεχνολογικά θαύματα 240 ίππων, αλλά τα σκούτερ δεν μπορούν να τα βγάλουν από τη ζωή τους. Έτσι για τις μετακινήσεις τους μέσα στον χώρο των MotoGP οι Danni Pedrosa και Marq Marquez χρησιμοποιούν σκουτεράκια και μάλιστα μόλις 50 κυβικών εκατοστών! 

Δυο Honda NSC 50R βαμμένα στα χρώματα της Repsol της ισπανικής πολυεθνικής εταιρίας πετρελαιοειδών – κύριο σπόνσορα εδώ και πολλά χρόνια – της εργοστασιακής αγωνιστικής ομάδας της Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, παρέλαβαν οι δυο επίσημοι αναβάτες Pedrosa και Marquez για να κινούνται στους χώρους γύρω και πίσω από τις πίστες.

Το σπορτίβικο Honda NSC50R είχε πρωτοπαρουσιαστεί στην έκθεση της Κολωνίας, την Intermot τον Οκτώβριο του ’12 και ήδη κυκλοφορεί σε ευρωπαϊκές αγορές. 

Εφοδιασμένο με έναν αερόψυκτο κινητήρα 3,5 ίππων το NSC50R το οποίο χρησιμοποιούν οι κορυφαίοι αναβάτες του παγκοσμίου, αποτελούν την απόλυτη ειρωνία για τον Πεδρόσα και τον Μάρκεθ (όπως είναι η σωστή προφορά των ονομάτων τους…) αφού κατεβαίνοντας από τις αγωνιστικές 1000άρες των MotoGP που οδηγούν μέσα στην πίστα, χρησιμοποιούν δίτροχα 236,5 λιγότερων ίππων , έξω από την πίστα…

To "πρόβατο" και το "τέρας" δίπλα-δίπλα

To “πρόβατο” και το “τέρας” δίπλα-δίπλα

“Μικρή” διαφορά υπάρχει και στην κατανάλωση καυσίμου, αφού οι αγωνιστικές τους RC 213 V της Repsol Honda “καταπίνουν” την βενζίνη με τρομακτικό ρυθμό: 5,7 λίτρα καυσίμου ανά 10 χιλιόμετρα!

Αυτό σημαίνει ότι: με όση βενζίνη το 50άρι της Honda καλύπτει τα 250 χιλιόμετρα στο δρόμο, το 1000άρι της ίδιας εταιρίας διανύει 10 χιλιόμετρα στην πίστα! Ενδιαφέρον έτσι;

 

Διαφορές υπάρχουν και στις τελικές ταχύτητες, αφού το σκούτερ πετυχαίνει 70-80 km/h και η RCV 270 χιλιόμετρα την ώρα παραπάνω.

Αξίζει όμως να ακούσουμε τι έχει να πει ο Dani Padrosa για το δώρο που του έγινε από την ομάδα: “Έχει ενδιαφέρον για την ομάδα να έχει ένα σκούτερ που είναι replica της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας μας στα MotoGP για να κινούμαστε στα paddock. Είναι το καλύτερο μέσον για να μεταφερόμαστε από το motorhome στα pits. Επίσης η ομάδα μου το χρησιμοποιεί στους περιφερειακούς δρόμους πίσω από την πίστα, έτσι ώστε να με ενημερώνει κατά τη διάρκεια του αγώνα.  

Είμαι ο Pedrosa και ο Marquez μαζί....

Είμαι ο Pedrosa και ο Marquez μαζί….

Αντίστοιχα τα σχόλια δηλώνει και ο Marc Marquez, που έχει εντυπωσιάσει φέτος το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αφού έχει γίνει ο νεαρότερος νικητής της μεγαλύτερης κατηγορίας στην ιστορία:
“Είναι πολύ περίεργο να έχω στη διάθεσή μου δυο τόσο διαφορετικά δίτροχα, ένα σκούτερ 50 cc και ένα αγωνιστικό MotoGP των 1000 cc. Το ένα το χρησιμοποιώ για να αναλύω την πίστα κάνοντας βόλτα πριν από τους αγώνες και το άλλο για να συμμετέχω στον αγώνα”.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ