fbpx

Aprilia SR GT 400 2026: Η ώρα του μεγάλου SR GT

Το μεσαίο crossover σκούτερ έρχεται στις αρχές του 2026

Ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική γραμμή με τα μικρότερα αδελφάκια του, το Aprilia SR GT 400 2026, χρησιμοποιεί τον ήδη υπάρχοντα κινητήρα της Piaggio (του μεγάλου Beverly) και έρχεται να καλύψει τη μεσαία-μεγάλη κατηγορία των maxi scooter GT, αλλά και τα crossover μοντέλα με μια κίνηση. Από την άλλη, οι προβολείς του θυμίζουν λίγο και Honda X-ADV 750…

Πρόσφατα είχαμε αποκαλύψει στο SCOOTERNET πως θα ερχόταν σύντομα η ναυαρχίδα της οικογένειας SR GT της Aprilia και ιδού το αποτέλεσμα. Παρουσιάστηκε επίσημα στο Μιλάνο, με κινητήρα δανεισμένο από το Piaggio Beverly 400 και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.

Μεγαλύτερες διαστάσεις διαθέτει μεν, το προφίλ του 400 όμως είναι πολύ κοντά στα μικρά SR GT 125 και 200 κυβικών της οικογένειας.

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 399 cc αποδίδει 36 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 3,84 kg.m ροπής στις 5.700 σ.α.λ., που είναι φυσικά προδιαγραφών Euro5+ και έχει δεχθεί μικρές βελτιώσεις για καλύτερη λειτουργία από αυτόν του Beverly.

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό, περιμετρικό, με ενίσχυση στην περιοχή του τούνελ.

Μπροστά συναντάμε – κάτι σπάνιο σε σκούτερ της Piaggio! – ανεστραμμένο πιρούνι με θηριώδη μάλιστα καλάμια διαμέτρου 41 mm, διαδρομής 120 mm.

Πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομής και πάλι στα 120 mm.

Ενδιαφέρον έχει πως η απόσταση από το έδαφος έχει ανέβει στα καλά για σκούτερ 190 mm, στοιχείο που (σε συνδυασμό με τα λάστιχα διπλής χρήσης) μαζί με το συνολικό προφίλ θα δώσουν τη δυνατότητα στο 400 να κινηθεί και σε χωματόδρομους. Crossover Style…

Tο ύψος της σέλας φτάνει τα “λογικά” 820 mm, ενώ ο μπροστινός τροχός που είναι 16 ιντσών θα βοηθήσει την σταθερότητα του συνόλου και το κράτημα. Ο πίσω τροχός είναι 14 ιντσών, διάταξη που ακολουθείται και στο Beverly 40, με το οποίο πιθανά να μοιράζεται και το πλαίσιο εκτός από τον κινητήρα.

Στον τομέα του εξοπλισμού, περιλαμβάνονται φώτα full LED, ρυθμιζόμενη ζελατίνα παρακαλώ, σε πέντε θέσεις, προστατευτικές χούφτες, αλλά και Traction Control που μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις ή να απενεργοποιηθεί!

Επίσης το δικάναλο σύστημα ABS της Bosch μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό, στοιχεία που δίνουν περισσότερες δυνατότητες διασκέδασης σε άσφαλτο και χώμα.

Αξιόλογα είναι και τα φρένα του Aprilia SR GT 400 2026, το οποίο φοράει τεράστιο δίσκο μπροστά για σκούτερ, διαμέτρου 300 mm που συνδυάζεται με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα! Πίσω συναντάμε έναν ακόμα δίσκο 240 mm με διπίστονη δαγκάνα.

Το βάρος ανακοινώνεται στα 186 κιλά, με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων.

Υπάρχει επίσης οθόνη TFT 5 ιντσών (με έξτρα τη συνδεσιμότητά του), σύστημα κεντρικού διακόπτη keyless, σύστημα Bike Finder και παροχή φόρτισης USB.

Η Aprilia αναφέρει πως υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος κάτω από τη σέλα.

Το Aprlia SR GT 400 με τα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά θα διατίθεται σε τέσσερα χρώματα: δύο σε γκρίζες αποχρώσεις, ένα μαύρο κι ένα που θυμίζει τα Tuareg Rally και ονομάζεται Rally Replica.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X