fbpx

Aprilia SR Max 250 ΗΡΕ: Ανανεωμένο και πιο σπορ

Εκεί στην Κίνα τα σκούτερ της Aprilia είναι σπορ

Ακόμα πιο σπορτίβικο έγινε το κινεζικής κατασκευής Aprilia SR Max 250, με τον κωδικό HPE, που δέχθηκε τον κινητήρα hpe, ο οποίος προσφέρει βελτιωμένη απόδοση σε σύγκριση με το απλό SR Max 250 που κυκλοφορεί στην Κίνα.

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, ας θυμίσουμε πως τα Aprilia SR Max κυκλοφορούσαν και στην Ευρώπη και είχαν “δανειστεί” το σύνολο της κατασκευής τους, όπως και την εμφάνιση από την οικογένεια των Gilera Nexus (2003-2012), που ήταν από τα ομορφότερα σκούτερ της εποχής.

Σε συνεργασία με τη Zongshen (συνεργάτης της Piaggio στην Κίνα) και με στόχο να προσφέρει ένα πιο συναρπαστικό, πιο σπορ maxi scooter στους λάτρεις του είδους, η Aprilia λάνσαρε πρόσφατα το SR Max 250 HPE στην Κίνα.

Ενώ η σιλουέτα και οι γραμμές παραμένουν απαράλλαχτες με το απλό μοντέλο, το SR Max 250 HPE αποκτά νέο χρωματικό συνδυασμό και βελτιωμένη συνολικά εμφάνιση.

Επίσης, αποκτά ένα νέο γκρι-κόκκινο χρώμα. Τα γραφικά έχουν αλλάξει για μια πιο σπορ αίσθηση.

Τα χαρακτηριστικά, που είναι ίδια με το στάνταρ μοντέλο, περιλαμβάνουν αεροδυναμικό μπροστινό τμήμα φέρινγκ, διπλούς προβολείς LED, μεγάλη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μοντέρνους καθρέφτες και τελικό εξάτμισης υπό γωνία.

Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ του SR Max250 HPE και του στάνταρ μοντέλου είναι ο νέος κινητήρας 244cc υψηλής απόδοσης που παράγει μέγιστη ισχύ 25,6 ίππων στις 8.200 rpm και 22,5 Nm μέγιστης ροπής στις 7.250 rpm. Το παλαιότερο μοντέλο απέδιδε 21 ίππους και 21 Nm. Είναι μια σημαντική αύξηση ιπποδύναμης που λογικά θα προσφέρει και βελτιωμένες επιδόσεις.

Το Aprilia SR Max250 HPE διαθέτει δύο λειτουργίες οδήγησης, Eco και Sport, που μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσω κουμπιού στο τιμόνι.

Τα χαρακτηριστικά του Aprilia SR Max 250 HPE σε σύγκριση με το παλαιότερο μοντέλο είναι η επιλογή του ύψους της σέλας στα 775/815 mm, με την παραλλαγή ύψους των 775 mm να βελτιώνει τον χειρισμό του σκούτερ για τους κοντύτερους αναβάτες.

Η μείωση του ύψους του καθίσματος έχει επιτευχθεί με τη χρήση τροχού 14 ιντσών εμπρός και 13 ιντσών πίσω. Η έκδοση σέλας 815 mm χρησιμοποιεί τροχό 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω.

Το σύστημα ανάρτησης περιλαμβάνει πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 35 mm και διπλά πίσω αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης.

Τα καθήκοντα πέδησης εκτελούνται από δισκόφρενα 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω. Το ABS δύο καναλιών της Bosch προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το 250 διαθέτει και ASR (Anti-slip Regulation), ένα traction control δηλαδή που μπορεί να ανιχνεύσει αυτόματα τα γλιστρήματα του πίσω τροχού και να προσαρμόσει ανάλογα την απόδοση του κινητήρα.

Άλλα βασικά χαρακτηριστικά του Aprilia SR Max250 HPE περιλαμβάνουν μια κονσόλα οργάνων TFT LCD 7 ιντσών με πληροφορίες όπως θερμοκρασία, μέση ταχύτητα, μέγιστη ταχύτητα και κατανάλωση καυσίμου. Επίσης διαθέτει συνδεσιμότητα Bluetooth.

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν ένα τέτοιο μοντέλο δεν θα ήταν καθόλου περιττό στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά, αφού λογικά θα είχε και καλή τιμή λόγω της χώρας κατασκευής του.

Πηγή: www.newmotor.com.cn

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ