Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος κινητήρας, τεχνολογίας eSP+, φέρει τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να συμμορφωθεί με τις Euro 5 προδιαγραφές, χωρίς να σημειώνονται μεταβολές στην ισχύ του, που ανακοινώνεται στους 11,2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., και στα 1,2 kgm στις 5.000 σα.λ.
Πέραν της αισθητικής όμως, βελτιώθηκαν επίσης η άνεση και η πρακτικότητα, με την επέκταση του δαπέδου κατά 10 χιλιοστών πιο μπροστά.
Τα φρένα αποτελούνται από μονό δίσκο διαμέτρου 220 χλστ. μπροστά και για άλλη μια φορά από ταμπούρο 130 χλστ. πίσω, που συνδυάζονται μέσω συστήματος CBS.