Ένα 50άρι με μεγάλες υποσχέσεις αφού έχει διαστάσεις maxi scooter και γενικά το “εκτόπισμα” μεγαλύτερου σκούτερ.
Είναι το πρώτο σκούτερ της κατηγορίας που επιχειρεί να προσφέρει χώρους, επίπεδα άνεσης, τύπου mini GT, προστασίας και πρακτικότητας, που συναντώνται σε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού, χωρίς όμως να χάσει τα χαρακτηριστικά ευελιξίας και ευκολίας στην οδήγηση που παραδοσιακά συνοδεύουν τα σκούτερ των 50 cc.
Είναι το πρώτο σκούτερ της κατηγορίας που επιχειρεί να προσφέρει χώρους, επίπεδα άνεσης, τύπου mini GT, προστασίας και πρακτικότητας, που συναντώνται σε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού, χωρίς όμως να χάσει τα χαρακτηριστικά ευελιξίας και ευκολίας στην οδήγηση που παραδοσιακά συνοδεύουν τα σκούτερ των 50 cc.
Περνώντας τώρα στον κινητήρα, πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο σύνολο 50 cc, με τρεις βαλβίδες, βασισμένο στην κατασκευαστική φιλοσοφία των i–get μοτέρ του Piaggio Group. Τροφοδοτείται μέσω ψεκασμού, πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές και αποδίδει 3,2 ίππους στις 7.500 rpm και 0,3 kg–m ροπής στις 6.250 rpm.