H ανανέωση του συγκεκριμένου SH ήρθε το 2012 και το σκούτερ χρησιμοποιούσε τον κινητήρα που πρωτοείδαμε στη χώρα μας πάνω στο PCX 150 και διέθετε σύστημα “stop and go”, έτσι ώστε να μην επιβαρύνει την ατμόσφαιρα και την τσέπη του ιδιοκτήτη, καθώς ο κινητήρας έσβυνε όταν το σκούτερ ήταν ακινητοποιημένο στα φανάρια.
Παράλληλα με την ανανεωμένη εμφάνιση, ξανασχεδιάστηκε το πλαίσιο (ισχυρότερο και ελαφρύτερο), με στόχο να έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια του αναβάτη και ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα. Κυκλοφορεί σε έκδοση με και χωρίς ABS, με διαφορά 300 ευρώ, αλλά και σε έκδοση Sporty με μικρές αισθητικές διαφορές (π.χ. μαύρες ζάντες).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
---|---|
ΤΙΜΗ: | ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με 1ΕΕΚ και 2 βαλβίδες, 153 κ.εκ. |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 14,7 ίπποι, στις 8.250 α.α.λ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Υδραυλικό πιρούνι, διαδρομής 89 χλστ./ Δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 83 χλστ. |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δίσκος, διαμέτρου 240 χλστ. / Δίσκος διαμέτρου 240 χλστ. |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | 16 ιντσών/ 16 ιντσών (ελαστικά 100/80 μπροστά, 120/80 πίσω) |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.340 χλστ. |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | 799 χλστ. |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 7,5 λίτρα |
ΒΑΡΟΣ: | 135 κιλά |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: |